luni, 26 octombrie 2015

Poftiti la o cafea?

Astazi, am avut o zi teribila la serviciu! Se intampla ca in fiecare zi de luni, toate planurile sa imi fie date peste cap iar seful sa ma aglomereze cu noi lucrari si task-uri pe care mai mult ca sigur nu le pot finaliza pana la sfarsitulprogramului, iar acest lucru, ma oboseste si descurajeaza. Si uneori, tare mi-as dori sa fi ramas acasa in patul meu, sa-mi deschid cartea preferata si sa sorb cafeaua dulce amaruie din cana mea cu minioni hazlii... Dar din pacate, fiecare inceput de saptamana il petrec in compania colegilor la locul de munca, ascultand la radio cele mai noi hituri in timp ce modelez, si mai iau o inghititura din a mea ceasca de cafea la birou, proaspat luata de la expressorul pe care ni l-a facut seful cadou de sarbatori. Chiar daca uneori avem zile mai grele si munca din belsug, faptul ca avem un sef care ne intelege nevoile si indeplineste mici dorinte, mai ridica uneori moralul intregii echipe. 

Iar cafeaua... oh, cine nu iubeste cafeaua? Cand ai o zi proasta, nu te simti energic ori pur si simplu te-ai trezit tarziu, cafeaua te ajuta sa mai uiti pentru o clipa de toate grijile si sa te relaxezi pentru o zi ce tocmai a inceput! Iar cand nu mai trebuie sa stai la rand la magazinul de cafea pentru ca ai langa tine expressor-ul care te serveste cu cele mai delicioase arome in fiecare moment al zilei, aproape ca nu mai ai nevoie de nimic! Doar gasca ta preferata mai lipseste din peisaj pentru ca atmosfera sa fie una exact asa cum trebuie, dar stiti cum este, la serviciu, ne mai sorbim inghititurile de cafea si singuri in timp ce ne facem treaba, dar asta nu ne descurajeaza! Ba chiar ne simtim mai bine cand putem sa bem in liniste aceasta licoare magica la care am adaugat cel mai dulce lapte pentru cafea pentru o aroma desavarsita si finete. Si cum ziua este lunga iar pauzele nu prea dese (cel putin nu si in cazul meu), va invit si pe voi la o cana de cafea alaturi de colegi pentru un strop de energie si liniste!

Un comentariu:

  1. O cafea buna ne scoate din orice incurcatura! Nu cred ca exista cineva sa nu iubeasca cafeaua <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere