duminică, 25 octombrie 2015

Review - CC Cream Skin Moisture by Elmiplant

Stiti deja ca Elmiplant imi place foarte mult. In mod special cremele hidratante, care indiferent de sezon, mi-au protejat si hidratat pielea in parametri optimi. Astazi, imi doresc sa vorbesc putin despre un alt produs de la aceasta firma, si anume: CC-cream-ul Skin Moisture. Trebuie sa va spun ca pana acum, am folosit doar un singur CC-cream de la Max Factor dar pe care nu l-am mai recumparat apoi, ramanand fidela in toata aceasta perioada fondului de ten Wake Me Up si celui de la Bourjois. CC-cream-ul despre care vorbim astazi, este o noutate placuta pentru mine. Este cu siguranta un produs care mi-a intrecut orice asteptare si asta intr-un mod cat se poate de placut. Am fost incantata de acest nou produs de la Elmiplant si consider ca este potrivit atat pentru sezonul rece cat si pentru cel cald. 



Este un produs cu o textura lejera, mai fina decat a unui fond de ten normal. Ofera o acoperire mica spre medie (in cazul in care se aplica un al doilea strat), si este recomandat pentru uniformizarea nuantei tenului. Acopera cu usurinta micile imperfectiuni si ilumineaza, oferind un aspect fresh si o stralucire naturala. Are un usor parfum floral, care nu persista dupa aplicarea produsului pe piele. Pot spune ca in ceea ce priveste rezistenta la transfer, se comporta excelent, si nu necesita numeroase retusari cu pudra deoarece desi ofera un glow subtil, natural, cc-cream-ul nu face ca pielea sa luceasca. Este chiar un produs care matifiaza si mentine acest efect timp de 3-4 ore in conditiile in care s-a aplicat in prealabil o pudra pentru fixare. Nuanta pe care eu o am este Light, si desi ar putea parea prea deschisa, este potrivita pentru tenurile deschide si medii, intrucat se adapteaza la nuanta naturala a pielii. CC-Cream Skin Moisture protejeaza pielea de razele UV si imbatranirea prematura cu ajutorul factorului de protectie solara 20. Am folosit produsul doar impreuna cu lotiunea hidratanta din aceeasi gama si am fost mai mult decat multumita de rezultate. Pielea mea se simte foarte bine de la acest duo si ma bucur enorm ca am reusit sa inlocuiesc fondul de ten cu ceva mai usor, mai subtil. Daca va doriti si voi un produs pentru un machiaj natural sau uniformizarea nuantei tenului, acoperirea petelor sau a semnelor de oboseala, atunci CC-Cream Skin Moisture de la Elmiplant este recomandarea mea pentru astazi! Sper sa va fie pe plac!


Un comentariu:

  1. si mie imi plac produsele Elmipland; am incercat si eu cc-ul lor si mi-a placut, insa tot la fond de ten am ramas :)

    RăspundețiȘtergere