sâmbătă, 24 octombrie 2015

Sfaturi pentru o afacere de succes

Buna dragile mele! Va intampin la aceasta ora tarzie din noapte cu un articol interesant in care mi-am propus sa vorbim putin despre shopping-ul online. Nu cred ca mai trebuie sa va aduc la cunostinta faptul ca atunci cand vine vorba de cumparaturi, prefer internetul. Dar nu am de gand sa va prezint un articol de tip review, ci doar pe scurt, o serie de reguli pe care consider ca orice firma ar trebui sa le ia in considerare daca isi doreste sa se bucure de popularitate in randul clientilor. Astazi, cele mai multe companii se bucura de resursele online nelimitate pe care internetul le pune la dispozitie, pentru a-si imbunatati calitatea produselor si a serviciilor in favoarea clientilor, si in acelasi timp, cumparatorii se bucura de o bogata diversitate si putere de convingere a viitorilor cumparatori. Internetul ne ofera posibilitatea de a ne exprima parerea cu privinta la experientele online pe care le-am avut in trecut, asadar, iata ce trebuie luat in considerare atunci cand vrei sa te bucuri de o afacere de succes.

1. Acoperirea unei game bogate de produse
Este foarte important ca atunci cand iti propui sa iti deschizi un magazin online, sa poti asigura clientilor o gama bogata de produse, asadar, ai grija ca toti furnizorii sa livreze la timp produsele pentru ca stocurile sa nu fie niciodata pe minus. Cum putem gasi cele mai bune produse dar si servicii de calitate la standarde inalte cand avem la dispozitie o gama atat de variata si preturi competitive din partea magazinelor de profil? Desigur ca de cele mai multe ori, ne putem baza pe rating-ul pe care acel magazin online l-a obtinut din partea clientilor fie pe review-urile si parerile acestora.

2. Servicii de calitate si promptitudine. Este de mentionat faptul ca pe langa varietatea de produse oferita, modalitatea de comunicare cu actualii si viitorii clienti este foarte importanta. Cei mai multi cumparatori se bazeaza pe obtinerea cat mai rapida a unui raspuns satisfacator cu privire la produsele dorite asadar, asigurati-va ca oricand puteti furniza informatiile necesare celor ce va trec pragul magazinului pentru a evita nemultumirile si neintelegerile. In acest sens, puteti realiza o pagina de contact tehnovest pentru a tine in permanenta legatura cu potentialii clienti telefonic sau prin email.

3. Rapiditate in prelucrarea si livrarea comenzii
Cu totii ne dorim sa intram in posesia bunurilor cumparate intr-un timp cat mai rapid, asadar, asigura transportul produselor catre clienti cu ajutorul firmelor de curierat sau cu masina personala daca firma detine un automobil destinat serviciilor de acest gen. Respecta intervalul de timp pe care l-ai mentinat in prealabil in comanda.

4. Feedback-ul din partea clientilor este foarte important!
Ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima parerea. Fie ca este vorba de un review negativ sau unul pozitiv, fii initiatorul unui dialog intre tine si consumator. Afla preferintele si parerile serviciilor oferite de catre cei care ti-au cumparat produsele, si pe viitor te poti folosi de sugestii pentru a putea aduce imbunatatiri.

5. Ofera discount-uri!
Daca iti doresti o colaborare pe termen lung si reintoarcerea cumparatorilor in magazinul tau, poti realiza o serie de reduceri si oferte promotionale clientilor mai vechi, dar si celor noi pentru a le atrage atentia!

Acestea ar fi cateva dintre cele mai importante aspecte pe care le poti lua in considerare acum ca ti-ai realizat mutarea magazinului si a afacerii in mediul online. Desigur ca lista poate continua si oricand poti obtine 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu