duminică, 18 octombrie 2015

Sunday Post

Wow, nu tin minte sa fi lasat blogul deoparte pentru o perioada atat de indelungata, dar cu siguranta ma simt ciudat si chiar stanjenita de aceasta situatie! Am incercat astazi de mai multe ori sa incerc sa scriu, dar de fiecare data sfarseam prin a sterge textul si a o lua de la capat... Nu-mi pot gasi cuvintele pentru a reda intr-un singur articol toate ideile pe care le am, sau cel putin, nu intr-un singur articol coerent. Nici nu stiu cu ce sa incep sa fiu sincera, si nici daca are vreo importanta daca voi scrie un review sau poate altceva, dar mai mult ca sigur imi doresc sa scriu si sa aduc mici schimbari blogului. Am ajuns la concluzia ca este necesara si implementarea unui sistem de moderare a comentariilor de pe blog, dar si a altor mici device-uri/gadget-uri (nici eu nu stiu cum sa le spun mai exact), pentru ca in acest fel, voi pune capat anumitor probleme pe care nu vreau sa le dezvolt prea mult.


Mentionez ca este posibil ( mai mult ca sigur defapt!), ca in urmatoarele zile, sa apara pe blog o serie de postari programate, dar sper ca acest lucru sa nu reprezinte un motiv pentru ca voi, cei care sunteti alaturi de mine, sa oferiti un feedback! Am observat ca desi activitatea in mediul online mi-a fost limitata, traficul de pe blog a ramas acelasi, ba chiar a mai crescut putin, iar pentru acest lucru, nu pot decat sa va multumesc! Faptul ca sunteti alaturi de mine chiar si atunci cand nu am foarte multe de spus, means the world to me!

Inchei prin a va ura un weekend minunat si insorit! Va trimit cele mai calduroare imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu