vineri, 13 noiembrie 2015

5 Things I like this Friday

1. The man from U.N.K.L.E
Eh, defapt, mai mult imi place de Armie Hammer, dar nici filmul nu e rau. Spioni rusi, americani, englezi, organizatie criminala, arme nucleare, replici haioase si barbati frumosi. Reteta unui weekend reusit! Vi-l recomand cu mare drag! Desi nu sunt tocmai genul meu aceste filme, The man from U.N.K.L.E m-a facut sa zambesc si sa descopar inca o data talentul Aliciei Vikander dar si sarmul lui Superman si ah, cate si mai cate despre Armie! 


2. Acest banner realizat de CrazyDesigns care m-a facut sa ma gandesc din nou la faptul ca nimic pe lumea aceasta nu este gratis. Ca trebuie sa ma lupt pentru mine si pentru fericirea mea si sa nu uit niciodata ca orice ar fi, fericirea mea nu consta in lucruri materiale, ci doar in linistea sufleteasca. 


3. KFC
Stiu ca in aceasta saptamana am dat-o rau in bara la capitolul alimentatie sanatoasa! Am fost mereu pe fuga, si foarte des prin mall, asa ca mi-am luat cate ceva de rontait de la ei, dar Duetos ramane gustarea mea preferata! Promit sa fiu mai constiincioasa, si sa nu mai mananc atat de des in oras. Cred ca intai si intai, trebuie sa ma pun la punct cu orarul caci el este cel care imi da peste cap toate planurile de a lua o gustare sanatoasa cu mancare gatita acasa.


4. Eve
Cum va spuneam, cititul a devenit mai mult decat o pasiune. Imi doresc sa termin de citit pana la sfarsitul anului, 20 de carti. In acest moment, am 13 la activ si sunt mai mult decat mandra de cat de mult am avansat. Eve mi-a acaparat in aceasta saptamana atentie, si urmeaza sa imi duc pana la capat planul de a finaliza in urmatoarele zile si urmatoarele volume din serie. Este o lectura foarte usoara si placuta. 


5. Si terminam lista de preferinte din aceasta saptamana cu un parfum de la Yves Rocher, care m-a facut sa ma duc cu gandul la primavara, la fericire, culoare, prospetime. Desi nu este o aroma potrivita in acest sezon, Comme une Evidence este un parfum subtil care nu are cum sa nu iti fie pe plac in orice moment al zilei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu