vineri, 20 noiembrie 2015

5 things I like this friday

1. Allegiant
Daca nu ati vazut inca seria Divergent, atunci trebuie sa o faceti! Tocmai ce am vazut noul trailer pentru ultima parte a seriei si ... wow! Aproape ca nu am rabdare sa vad ce se intampla! Nu am reusit nici de aceasta data sa citesc cartile inainte de a vedea filmul, da promit solemn ca de acum inainte, imi voi face temele mai bine! Nu voi mai lasa cartile pe locul doi niciodata!


2. The Host
Am reusit sa mai bifez o carte de pe lista MUST READ din acest an! Desi cartile lui Stephenie Meyer cu vampiri nu au fost tocmai pe gustul meu, Gazda mi-a placut la nebunie! Am vazut in urma cu doi ani si filmul, si tin minte ca mi-a placut si acesta, asa ca fiind in cautare de o noua lectura, mi-am zis ca ar fi momentul sa incerc si acest volum. Foarte frumos, o poveste diferita de ceea ce citisem pana acum, si totusi emotionanta. Recomandat 100%!


3. Expozitia de flori de toamna din Gradina Botanica
Incerc in fiecare sezon sa ajung sa vad noile aranjamente florale si serele din gradina botanica. Ador sa merg acolo, sa cobor pana la lac, sa iau o pauza pe iarba si sa uit de griji. Este atat de calm si de frumos totul acolo... numai natura, liniste si pace. Un loc perfect pentru a petrece weekend-urile departe de agitatia orasului!


4. Catrice
Am descoperit cosmeticele Catrice in orasul meu natal si a fost o mare bucurie pentru mine sa pot avea la indemana o marca atat de populara de produse de make-up. Mi-am achizitonat o pudra, un tus tip carioca si o oja, si sunt super multumita de calitatea lor. Pudra este pur si simplu senzationala! Tenul arata impecabil si abia daca se observa ca am aplicat un strat peste fondul de ten. Stiu ca se gasesc si aici in Iasi produsele, insa le-am gasit la un pret mult mai mare comparativ cu cele din magazinul local de la mine din oras. Revin cu un review cat de curand pentru a va prezenta aceste noutati interesante :)


5. Zilele ploioase
Oh, Noiembrie a fost atat de calduros! In unele zile, mai ca as fi spus ca este primavara si nicidecum sfarsit de toamna. Tocmai din cauza acestor temperaturi, am tras o raceala zdravana zilele trecute, si am asteptat din toata inima ca vremea sa-si revina la normalitate. Stiu ca unii dintre voi v-ati fi dorit ca aceste zile calduroase sa nu se mai termine, dar pentru mine iarna e iarna, iar vara e vara! Nu imi place deloc acest mix de anotimpuri, si cred ca organismul e cel care este cel mai afectat de aceste variatii de temperatura. So let it rain! Let it be autumn!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu