vineri, 27 noiembrie 2015

5 Things I like this Sunday

1. Pepco
V-am spus zilele trecute ca am intrat in magazinul Pepco, recent deschis in centrul comercial Felicia, si mi-am cumparat cateva lucruri pentru birou. Astazi am intrat iar si am plecat cu doua pernute simpatice, cutii pentru depozitare, dar si cu niste hainute pentru copii pe care le voi oferi drept cadou din partea Mosului unui nepotel neastamparat. Daca sunteti din Iasi, puteti gasi tot felul de lucruri interesante pentru decor si nu numai, la preturi foarte mici. Saptamana aceasta am vazut ca vor fi in stoc paturi pufoase dar si jucarii, iar eu deja stiu ce anume o sa-mi cumpar! But please, somebody stop me! I've been making too much shopping lately!


2. Obsidian - Jennifer L. Armentrout
Chiar daca timpul nu imi prea mai permite sa citesc atat de mult, in aceasta saptamana am mai bifat de pe lista de Must Read, primul volum al seriei Lux. Nu am ajuns la final, dar pana acum, pot spune ca povestea este interesanta. Sper sa finalizez in curand si seria Eve, dar cum nu am reusit sa gasesc volumul 3, am pus putin "pauza".


3. Sales! Black Friday Sales!
Oh, nici nu stiti cat de mult am asteptat aceasta perioada a anului! Mi-am economisit banutii de salariu si am strans pentru un laptop nou si o perie rotativa. As mai avea cateva electrocasnice de cumparat, dar cum nu foarte importante, am mai amanat putin, si sper sa gasesc preturi ok si de sarbatori. Pana atunci, am pus in cosul de cumparaturi un expressor, un laptop nou si astept sa treaca toata nebunia aceasta! Este super aglomerat orasul si traficul groaznic!


4.Yves Rocher
Am primit cadou cateva produse YR cu arome specifice acestui sezon, si ma declar indragostita de ele! Gelurile de dus dar si lotiunile de corp, raman produsele mele preferate. Sper ca pana la sfarsitul anului sa imi intregesc toata colectia de Craciun.


5. Hunger Games
Desi nu imi place sa merg la cinema, atunci cand a venit vorba de Hunger Games, am facut o exceptie. Aceasta serie este preferata mea, si chiar daca nu am reusit sa citesc toate volumele, vizionarea filmelor nu ma descurajeaza. Chiar recent, am gasit la un anticariat, la pretul de 5 lei, ultimul volum! Va vine sa credeti ca cineva nu si-a dorit aceasta carte? Oh, ce bucurie pe mine cand am zarit-o pe rafturile anticariatului. Sper sa ma am asa noroc de acum incolo, si cu siguranta voi vizita mai des librariile de acest gen. Ascund adevarate comori la preturi de nimic!


Un comentariu: