vineri, 13 noiembrie 2015

New stuff in & Benefit

Hey, fetelor! Desi inca nu am ajuns in luna lui Decembrie, atmosfera de sarbatoare parca incepe incetul sa puna stapanire pe noi, mai ales atunci cand intram intr-un supermarket deja amenajat cu ornamente specifice Craciunului! Chiar ieri, am dat o fuga prin mall si in H&M nu doar ca a fost deja adusa noua colectie de haine pentru acest sezon (care evident ca au detalii festive), dar prin tot magazinul cantau colinde si melodii cu specific. Desigur ca si eu consider ca fiind mult prea devreme pentru unele chestii, care nu fac decat sa se piarda acel farmec al sarbatorilor de iarna, dar sincer, reducerile din ultima perioada si preturile de intrare ale noilor colectii imi plac! Dupa cum va puteti da seama, nu am plecat cu mana goala din magazin! M-am indragostit pe loc de un pulover de culoare verde cu pietre aplicate la nivelul gulerului. Nu stiu de ce, insa pe site nu gasesc acest produs, desi din ce stiu eu, acesta face parte din colectia noua... Oricum, il ador! Si materialul este calitativ, calduros, iar aplicatiile foarte bine cusute, iar acest lucru mi-a placut. 


Am mai colindat apoi si alte magazine in speranta ca voi mai gasi cateva pulovere interesante sau orice alt articol vestimentar simpatic, dar nu mi-a mai fost nimic pe plac, asa ca, am decis sa dam o tura si prin centrul comercial Felicia si am ajuns in magazinul Pepco intai si intai. Mi-am cumparat si de acolo ceva chestii decorative, si perne desigur, si va spun ca au niste preturi super tentante! Desi randul de la casa era foarte mare, acest lucru nu m-a descurajat si mi-am continuat sesiunea de shopping. Si acum la final, pentru ca am primit in newsletter oferta de sarbatori de la Benefit, mi-am zis sa va arat si voua pachetele pe care le-au pregatit pentru cadourile de Craciun! Eu deja mi-am trecut pe wishlist preferatele si abia astept sa vad si daca Mosul este de acord cu indeplinirea dorintelor din acest an! Pupici si spor la shopping mandrelor!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu