marți, 24 noiembrie 2015

NOTD - Essence Sweet as Candy

Buna fetelor! Incepem astazi o noua runda de review-uri! Pentru ca am avut putin timp la dispozitie ziele acestea pentru rasfat, m-am gandit sa va arat si voua o manichiura rapida, realizata cu oja Essence The Gel Nail Polish in nuanta Sweet as Candy, pe care am mai avut-o si in trecut dar pe care nu am apucat sa o prezint pe blog intr-un NOTD. Desi este toamna si culorile sezonului sunt cele pamantii, in nuante puternice, de data aceasta am preferat sa ma intorc la pasteluri. Am inceput cu acest roz baby-pink, pe care l-am aplicat in 3 straturi pentru un strat opac uniform. Stiu, nu suna foarte ok sa aplici mai mult de doua straturi consecutive de oja pe unghie, insa avand in vedere ca aceasta nuanta este transparenta, mi-am permis adaugarea unui al treilea strat pentru a obtine gradul de opacitate dorit. Imi place ca aceasta oja se consuma foarte greu si ca nu se usuca rapid in sticluta. Aplicarea se face cu usurinta datorita pensulei late, si care nu lasa urme. Rezista pe unghii in jur de 4-5 zile fara a sari de la colturi sau a-si pierde prea mult din stralucire. Se aseamana intr-o oarecare masura cu gelul acrilic la finish, dar nu este la fel de rezistenta. Am achizitionat-o dintr-un magazin din mall, iar pretul aproximativ a for de 7-8 lei. 

Sper sa va placa nuanta pe care eu am ales-o si astept sa imi spuneti ce alte produse Essence va plac si voua si mi recomandati ! :) 




2 comentarii:

  1. Great nail colour!
    Would you like to follow each other to stay in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    RăspundețiȘtergere
  2. Suerba culoarea acestei oje. O sa mi-o cumpar si eu :-)

    RăspundețiȘtergere