miercuri, 4 noiembrie 2015

Recomandare de film - Inside Out

Cine ar putea sa se plictiseasca vreodata de animatii? Eu cel putin, sigur nu! Avand in vedere ca am crescut cu ele, si mi-au facut copilaria mult mai frumoasa, animatiile sau desenele animate imi vor lumina ziua intotdeauna! Fie ele de scurta durata sau de cateva ore bune, cu siguranta voi face tot posibilul, sau cel putin voi incerca sa vizionez cat de multe posibil! Nu de mult ma plictisisem cam mult, si fiind la zi cu majoritatea serialelor pe care toata lumea se vizioneaza, am zis sa strecor printre ele o mica "pauza" si sa ma uit si la cel mai putin violent si insangerat si dramatic si, si... iata cum am ajuns la..


Am oferit sansa de a ma distra putin, ultimei creatii realizata de echipa Pixar, si m-am hotarat sa ma uit la mult cunoscutul "Inside Out"! Un nume nu foarte sugestiv si sincer, nu foarte potrivit filmului, dar hei; ce mai conteaza titlul unei carti, daca insasi cartea este minunata? Revenind la film, si lasand pentru alta data cartile, "Inside Out" este un scurt metraj in care personajele principale sunt cele cinci stari sentimentale ale omului. Printre aceste stari se numara: Fericirea, Tristetea, Frica, Furia si Dezgustul ca sa spunem asa...

Filmul incepe cu nasterea unei fetite pe nume Riley, si rand pe rand, nasterea celot cinci mini-personaje. Acestea aveau ca scop sa se asigure ca Riley sa fie fericita pe toata durata vietii sale, si in ciuda diferentei de caracter pe care o aveau, faceau o treaba al naibii de buna! Actiunea filmului nu este cine stie ce, acesta amintind nitel de "Vrajitorul din Oz" sau ceva de genul. O mica aventura in care Bucuria si Tristetea ajung sa fie separate de "Creier" si sa strabata diferite taramuri din mintea lui Riley pentru a ajunge inapoi. Se poate observa lipsa violentei inca din primele minute al filmului, lasand un foarte mare loc ideii de film de familie.


Filmul este placut si usor, nu foarte mare, si daca ai o imaginatie catusi de bogata, chiar iti pune semnul intrebarii... Oare si noi suntem "condusi" de mici omuleti care traiesc in capul nostru? In caz ca nu v-ati uitat la film si sunteti curiosi despre ce omuleti vorbesc, va invit cu drag sa va incheiati seara intr-un mod cat mai placut si usor amuzat prin vizionarea acestei animaii Pixar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu