luni, 9 noiembrie 2015

Review - Apa de toaleta Bergamota & Neroli Woods of Windsor

Hey, fetelor! A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat pe blog un produs de parfumerie, dar iata ca astazi, mi-am propus sa va aduc in prim plan, o apa de toaleta pe care am folosit-o in acest sezon zi de zi, si care mi-a placut la nebunie! De ce? Pentru ca aceasta combinatie intre bergamota & neroli, ofera un parfum divin, minunat si care se incadreaza perfect in acele categorii de arome care iti fac toamna mai placuta, mai luminoasa dar si dulce! Gama cu bergamota si neroli de la Woods Of Windsor ofera o ingrijire completa a corpului, si un rasfat dulce si rafinat pentru dimineti pline de voie buna si energie. Aceste produse le puteti gasi in magazinul online British Gallery care ne ofera atat produse Yardley si Woods of Windsor, cat si ceai de la Taylors pe care toata lumea il cunoaste deja ca fiind unul din cele mai bune ceaiuri din lume (desigur ca aceasta este parerea mea!), dar astazi imi doresc sa vorbim despre apa de toaleta Woods of Winsdor cat si celelalte produse din aceeasi gama care insotesc acest produs.


Desi am primit acest set pentru testare cu mult timp in urma, abia pe la inceputul lunii Septembrie am inceput sa il folosesc. Consider ca aroma se potriveste mult mai bine in acest sezon racoros, avand usoare note orientale condimentate, cu o intensitate puternica si astfel, pot deveni usor ametitoare pentru o vara extrem de torida. Pot spune doar ca toate produsele se completeaza reciproc, gelul de dus si lotiunea de corp realizand un substrat perfect peste care sa se aseze esenta apei de toaleta pentru o crestere a persistentei parfumului intens de bergamota si neroli, care se impletesc intr-un duet sublim, dulce-acrisor, cu usoare tente citrate, revelate odata cu asezarea pe piele a notelor de varf. Desi vorbim despre o apa de toaleta, asadar, un produs cu o concentratie de 4-8% de uleiuri esentiale, va afirm ca acest produs imbraca pielea timp indelungat in acest parfum intrigant si vibrant, perfect pentru zilele reci de toamna. 


In ceea ce priveste recipientele, pot spune ca simplitatea este cea care atrage. Atat gelul pentru dus cat si lotiunea lejera pentru corp, sunt realizate dintr-un material plastic de calitate, peste care gasim o folie cu detaliile despre produs, cat si detaliile delicate ale florilor de neroli si a fructelor de bergamota, oferind un placut aspect vintage-modern ambalajului in sine. Lotiunea de corp este prevazulta cu un dozator, pentru a usura utilizarea si controla cantitatea de produs folosita. In ceea ce priveste calitatea produselor, ambele sunt mai mult decat impresionante. Gelul de dus este vascos, concentrat si puternic infuzat, de o culoare aurie placuta, precum a razelor de soare aramii ale lunii lui Octombrie. Imi place enorm de mult cum aroma citrata de bergamota se raspandeste prin toate incaperile dupa dus, dar si cum pielea imi este rasfatata de o senzatie de finete si hidratare, completata mai apoi de catre stratul lejer de lotiune, care sporeste parfumul dupa cum va spuneam, conferind suplete si o sedinta de aromaterapie pe cinste, cu efecte relaxante.





Daca va hotarati sa incercati acest set de produse de la Woods of Windsor pe care le gasiti pe British Gallery, cu siguranta veti fi incantati de aroma senzuala si citrata a produselor ce alcatuiesc aceasta gama de ingrijire. Desigur ca veti putea gasi nu doar combinatia de bergamota & neroli, ci si o alta varianta a produselor Woods of Windsor ce combina orhideea albastra cu floarea de nufar, sau para si ambra ori rodie si hibiscus. Pentru cei ce iubesc esentele tari, atunci White Jasmine si Cedar Woods vin in intampinarea voastra cu arome intense lemnoase si dulci pentru o experienta olfactiva unica.

3 comentarii:

  1. M-ai făcut foarte curioasă și tare aș vrea să îmi răsfăț și eu pielea cu aceste produse... Îmi plac parfumurile ce conțin bergamotă.
    Te pup!
    Cu drag,
    Adina
    www.letsbegorgeous.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place in primul rand ambalajele produselor, nu stiu de ce imi dau un aer luxos :).
    Presupun ca miros tare bine si sunt calitative :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mi-a recomandat o prietena acest produs si chiar o sa l incerc acum. Nu mai citisem niciun review despre acesta.

    RăspundețiȘtergere