joi, 26 noiembrie 2015

Review - Crema pentru maini Yves Rocher

Buna fetelor! Cum va spuneam, am inceput sa realizez o serie de review-uri pentru blog pe care am de gand sa le postez in urmatoarea perioada. Stiu ca am ramas restanta la acest capitol, dar sincer va spun ca nu prea am avut timp de noi testari in zilele ce au trecut. Asadar, cele ce urmeaza a va fi prezentate in viitoarele articole, sunt defapt produse care erau in stand-by, iar astazi au avut ocazia sa defileze intr-un review detaliat pentru publicul larg :)

Astazi vorbim despre un produs destinat ingrijirii mainilor de la Yves Rocher. V-am spus deja ca ador aproape toate produsele de la acest brand, insa gelurile de dus dar si lotiunile de corp raman favoritele mele. Si pentru ca in fiecare sezon, rutina de ingrijire sufera mici modificari, si in portfard apar noi achizitii sau cadouri! Am primit aceasta crema pentru maini de la prietena mea cea mai buna care stie deja ca pentru a ma face fericita pe deplin, nu ai nevoie de nimic altceva decat de un produs de origine cosmetica! Si cum spunea, aceasta crema in varianta mini (recipientul contine 30 ml de produs) din gama de produse de Craciun,ce vine intr-o editie limitata, este o descoperire minunata! Are un parfum incredibil de dulce, asemeni unei prajituri de vanilie cu note usor condimentate de scortisoara! Este de asemenea foarte hidratanta, dar la consistenta se aseamana cu un balsam mai mult. Lasa o piele incredibil de fina si moale, iar ambalajul este micut si cochet, usor de transportat in geanta! Ador insa detaliile aurii de pe ambalaj cat si dimensiunile reduse ale recipientului. In curand imi voi completa si restul colectiei de produse din aceasta gama pentru ca m-am indragostit de parfumul lor si de ambalajele cochete. Oferta cu produse este disponibila in magazinele Yves Rocher, care deja au imbracat haine de sarbatoare si ne intampina cu seturi cadou la preturi atractive pentru a le putea oferi cadou persoanelor dragi. Pupici si spor la shopping!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu