duminică, 29 noiembrie 2015

The BedTime Movie Tag

Hello mandrelor! Asa de bucuroasa ca este in sfarsit weekend! Da, oamenii normali mai au si weekend si nu doar sambata si duminica, ci de la mijlocul saptamanii! Cel putin, cand nu ai nimic important de facut la job si iti permiti sa tragi chiulul si de la facultate, poti spune ca esti intr-un weekend prelungit de vreo 2 saptamani incoace :) Dar hei, merit! Astazi, mi-am adus aminte ca vazusem pe un blog un tag super fain si pentru ca se cerea o activitate distractiva, am spus ca asta este momentul sa completez unul. Sa ne mai distram si noi putin! Si daca doriti, puteti si voi sa preluati acest tag non-beauty-related si sa va faceti de cap cu el :)


1. A movie that kept you up all night. 
Hmmm... hard choice. Cred ca am sa aleg Interstellar. Desi nu este tocmai genul meu de film, pot sa spun ca cele 2 ore (sau mai mult?), m-ai tinut in fata ecranului fara sa am nevoie de pauza de mers la baie sau de gustare. Pur si simplu m-a fascinat acest film si orice sunet de fundal aparea, imediat faceam semne ca Shush! I need silence!


2. A movie that made you scared to sleep.
Oh, tin minte ca prima data cand am vazut filmul, nu am putut sa dorm 2 seri la rand. Asta se intampla in urma cu 6-7 ani daca nu ma insel, si sincer, si astazi filmul ma sperie la fel de mult! Ideea ca extraterestii ar putea veni si manca, mi-a dat fiori!


3. A movie that made you go to sleep. 
Oh, they are so many! Nu imi vine nimic acum in minte, dar au fost multe filme de la care aveam asteptari mari, but nothing happened. Si da, au fost momente in care am adormit in timpul filmului si alte dati cand m-am enervat si l-am oprit ca incepuse sa devina mult prea plictisitor sau sa ma calce pe nervi.


4. A movie that left you tossing and turning all night in anticipation for its release. 
Hunger Games !! Oh, deci seria asta it's brilliant! La inceput de tot, cand auzeam si vedeam bannere publicitare prin oras cu Jocurile Foamei, credeam pe bune ca este vorba de o lansare de joc nou de strategie sau ceva de genul, and then it happened... m-a dus la cinema sa ma convinga ca nu e asa, and I was like... is this real life? :)) Oricum, este o adevarata nebunie la cinema de fiecare data cand se lanseaza o noua parte a seriei, dar merita asteptarea. Bine, noroc sa ai sa prinzi bilet din prima saptamana... And then, there is Game of Thrones... stiu, este un serial, dar frate, jur ca astept cu sufletul la gura de fiecare data aparitia unui nou sezon. 


5. A movie that has your dream boyfriend/girlfriend ship of two movies. 
Nu inteleg prea bine intrebarea, asa ca ma limitez la a va spune cine este my dream boyfriend (deh, de parca m-as putea limita doar la unul... sa fim seriosi! ). Si desigur ca my old time favourite (and imaginary boyfriend) is .... drumrolls.... lucky Hunter Parrish from weeds & Still Alice! 



6. A movie that would be your worst nightmare to live in. 
Nu am un film anume, dar cred ca cele SF nu ar fi deloc ok pentru mine. Nu sunt o luptatoare profesionista, nu stiu incantatii sau vraji, asa cum nici nu am vreun talent/putere ascunsa, deci nope... definately not a Marvel or SF movie life for me!


7. A movie that reminds you of nighttime.
Paper Towns! Pentru ca toata actiunea din film se desfasoara noaptea :) Si da, este un film ok si dragut, kind of cheesy dar merita vazut! 


8. A movie that has a nightmarish cliffhanger. 
Hmm, ar fi cateva de mentionat, dar cel care m-a lasat cel mai mind blown, a fost cu siguranta The Usual Suspects din 1995. Dar cred ca si filmele lui Tarantino sunt la fel de... mhm...


9. A movie you actually dreamed about. 
Mumia! Oh da! Filmul meu preferat for ever and ever! Adica da stiu, nu e cine stie ce mare capodopera, dar mi-a placut la nebunie si mi-am format un obicei ca in fiecare vacanta de Craciun, sa ma uit la el alaturi de fratii mei care si ei sunt fani... Chiar daca risc sa am un somn tulburat dupa un maraton de filme cu The Mummy!


10. A movie monster you wouldn't want to find under your bed. 
Nu am treaba cu monstrii, cred ca m-as putea uita fara probleme la filme de groaza cu vampiri, creaturi malefice si toate alea, dar cand vad extrateresti... d'uh, imediat imi vine sa ma bag eu sub pat! Ce monstru sa mai aiba loc de mine acolo sub patut? 


And, that's all folks! Sper ca v-am distrat putin cu acest tag, si daca vreti, imi puteti lasa raspunsurile voastre la acest tag, in sectiunea de comentarii! :) Sa aveti un weekend fain!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu