vineri, 18 decembrie 2015

5 Things I like this Friday

1. Cadouri, cadouri peste tot! Yep, suntem in aceea perioada din an cand alergam ca nebunii dupa daruri pentru cei dragi si aruncam cu banii in stanga si in dreapta pe lucruri pe care nu le folosim mai deloc... But still... De Craciun avem voie! Si uite cum iarasi, ma aflu la mijloc de Decembrie cu buzunarele aproape goale si o lista de cadouri de cumparat pana de Ajun, dar cum o voi scoate pana la capat, numai eu nu stiu. Dar totusi, cui ii pasa de asta cand vedem zambete pe fetele celor dragi noua? Oh, ador sa ii vad fericiti si sa indeplinesc mici dorinte pe care stiu ca le au ascunse in inimi... Christmas is all about sharing!


2. The Longest Ride
Zilele trecute eram intr-o pasa super proasta si aveam nevoie de ceva siropos, ceva romantic si asa am ajuns sa ma uit la acest film. Daca va place The Notebook si Safe Haven, mai mult ca sigur si The Longest Ride o sa va incante cu cele doua povesti de dragoste siropoase si emotionante pe care ne-am obisnuit sa le savuram in mai toate cartile lui Nicholas Sparks.


3. ShadowHunters
Uop! Uop! Chiar daca nu prea m-a captivat foarte mult cartea, serialul este mai mult decat asteptat! Daca nu stiti inca despre ce este vorba, atunci trebuie sa va spun ca acest nou serial este bazat pe seria The Mortal Instruments scrisa de Cassandra Clare si care urmaresc activitatea unor tineri... speciali. Stiu ca seria este una foarte apreciata de catre tineri de peste tot, ba chiar cu o nota foarte mare pe GoodRead, deci daca va plac serialele dar si cartile SF, then go for it! 


4. Taylor Swift - Wildest Dreams
Da stiu, nu este tocmai genul meu, dar vinovata pentru aceasta alegere se face starea proasta din ultimele zile. Si ati vazut ce frumusete gasim in videoclip? Tadam... Scott Eastwood, fiul lui Clint Eastwood (yep!) si actorul din The Longest Ride! He's such a cutie! :)


5. The Mocking Jay 
Oh, inca o data ma declar fana a acestei serii! Am fost in aceasta saptamana la film (din nou) cu una din prietenele mele care nu apucase sa vada finalul si nu am regretat nici o secunda! Best choice ever for a lazy weekend!


4 comentarii:

  1. Si eu sunt fana The Hunger Games :X

    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    RăspundețiȘtergere
  2. I really liked Mockinjay but I'm really excited to see the new Star Wars

    RăspundețiȘtergere
  3. ShadowHunters vreau sa urmaresc si eu,suna interesant

    RăspundețiȘtergere
  4. toata lumea adora sa primeasca cadouri si sa daruiasca, doar este luna cadourilor!

    RăspundețiȘtergere