joi, 31 decembrie 2015

La sfarsit de 2015

Well, hello ladies! Did Santa got everything for you this year? Eu sincer, nu m-am stiut foarte cuminte, dar totusi, Mosul a fost mai mult decat generos cu mine si ii sunt recunoscatoare ca niciodata, oricat de sarac a fost, nu m-a uitat! Dar haideti sa nu vorbim despre cadouri, ci sa discutam putin despre sfarsitul acestui an. De mult mi-am dorit sa fac pe blog o postare de tip bucket list si la sfarsitul fiecarui an, sa trag linie, sa vad cate dintre dorintele de acolo, le-am indeplinit. Dar m-am gandit ca nu are rost sa fac asta, si nu pentru ca nu m-as putea tine de cuvant sau ca nu as face ceea ce e trecut acolo, ci pentru ca viata nu trebuie planificata! Imi doresc in 2016, sa nu mai programez nimic, sa ma distrez si sa ma bucur de ceea ce mi se intampla asa cum vin ele lucrurile, cu bune si cu rele. Acum, in ultima zi din 2015, pot spune ca am avut parte de momente frumoase in mare parte. Desi au fost zile in care am simtit ca ghinionul este lipit de mine, sau ca am un nor negru deasupra mea, Dumnezeu a avut grija sa imi dea putere sa trec peste toate, si ii sunt recunoscatoare pentru asta. Am invatat ca nu trebuie sa imi doresc sa fiu diferita, ci sa accept ca tot ceea ce se intampla in viata mea, are un sens, pe care mai tarziu sau mai devreme, il voi descoperi si folosi in experientele noi. Ma bucur enorm ca am reusit in 2015 sa scriu mult pe blog. Chiar am reusit sa trec pragul de 1700 de postari, chiar daca nu v-am spus acest lucru mai devreme. Am avut parte de colaborari foarte frumoase, si mi-am dat seama ca pot mai mult, si voi face mai mult de acum incolo. Atat pentru blog, cat si pentru mine. Nu stiu daca m-ai tineti minte, dar va spuneam in urma cu ceva timp, ca imi doresc o schimbare la job. Ei bine, pot spune ca am luat taurul de coarne si m-am indreptat catre altceva. 


Nu stiu daca a fost o alegere buna sau rea, dar am simtit ca ceea ce am ales sa studiez si sa lucrez, nu este ceea ce eu am visat sa fac. Stiu, am irosit ani buni din viata pe ceva ce nu-mi v-a aduce vreodata un beneficiu, dar cand esti tanar, si nu ai pe nimeni care sa te indrume sau macar sa-ti spuna, da e bine/nu, nu este ok, nu ai cum sa nu faci astfel de greseli. Totusi, nu regret ca voi termina aceasta facultate, pentru ca este intr-adevar ceva diferit, insa daca nu ai vocatie sau nu-ti gasesti motivatia, degeaba. Mai bine renunti, si o iei de la capat, decat sa ajungi sa te plafonezi sau sa regreti mai apoi ca ti-ai consumati timpul pe ceva care nu iti este de folos. Si niciodata sa nu faceti ceva doar pentru ca asa isi doresc cei din jur! Nici parintii, si nici nimeni nu are dreptul sa va spuna ce sa faceti in viata! Fiti voi, fiti puternici si faceti ce vreti! Eu stiu ca am investit energie si resurse financiare semnificative in acesti ani de studiu, dar am simtit si simt in continuare ca drumul meu in viata nu este acesta. Nu regret nimic, ba chiar sunt fericita ca in toti acesti ani, am cunoscuti oameni care mi-au schimbat viata (intr-un mod pozitiv). Mi-am gasit prietenii cei mai buni, m-am redescoperit pe mine, am invatat sa fiu mai toleranta, indiferenta si sa iert mai mult, pentru linistea mea sufleteasca. Am convingerea ca in 2016, orice s-ar intampla, o sa fie totul ok. Nu vreau sa ma mai gandesc la ce ar putea sa fie sau cum o sa ma descurc acum cu aceste noi alegeri facute, ci doar sa va urez un calduros La Multi Ani, sa va trimit imbratisari virtuale si sa va doresc cat mai multa fericire, implinire si noroc in toate! & BE TRUE TO YOURSELF!


2 comentarii: