miercuri, 23 decembrie 2015

My 2016 Wishilist

Hei mandrelor! Acum, cu doar cateva ore de Craciun, m-am gandit sa incep un wishlist nou. Unul pe care sa imi astern acele produse care imi sunt absolut necesare pentru anul 2016 si un must-have in protfardul/dulaul oricareia dintre noi. Desigur ca restul produselor din wishlist-ul vechi le voi achizitiona in timp, insa consider ca acelea nu au fost chiar atat de importante si nici acum nu reprezinta o prioritate. Daca pana acum nu m-am zbatut sa le obtin, cu atat mai putin o voi face acum. De aceasta data, mi-am zis ca ar fi mai bine sa imi fac putin ordine in lista de prioritati si dorinte, si sa schimb si ritmul. Ma gandesc ca ar fi bine ca in noul an, sa fii mai stricta cu mine si sa-mi dozez mai bine energia cat si economiile stranse pentru astfel de cheltuieli. Ordinea produselor din lista este una aleatorie, deci nu as utea spune ca este un obiect mai important ca altul, dar totusi, toate sunt mai mult decat necesare pentru un beauty/fashion addict.


Stiu ca o sa ma judecati pentru ca deh, ar trebui sa nu mai cheltuiesc banii pe produse cosmetice pe care nu voi avea timp sa le consum pana cand vor expira, dar ati vazut reducerile din ultima vreme? This is what I've been waiting for! Ador sezonul reducerilor, si pot spune ca fata de anii trecuti, astazi stiu sa cumpar inteligent si sa profit de discounturi atunci cand sunt disponibile. And without any further talk, here's my new 2016 wishlist!


In 2015 produsele de la Yves Rocher mi-au placut la nebunie! Mai ales lotiunile de corp din gama de Craciun care sunt delicioase, iar particulele stralucitoare din compozitie super faine si subtile. La fel si gelurile de dus, minunate si mai bune decat orice alt produs pentru dus si baie incercat pana acum! Iar in materie de produse de parfumerie, doar Armani Diamonds este pe lista mea de must-get-it-asap, si gama So Elixir de care m-am indragostit iremediabil! Nici nu este un set foarte scump daca stau sa ma gandesc, asadar, va fi probabil o achizitie recenta!

 The Holy Grail of lipsticks! Oh Doamne, am trait intr-o estera or what?! Jur ca nu inteleg de ce nu am cumparat mai devreme aceste rujuri de la Nyx! Sunt pur si simplu geniale! Nuanta Monte Carlo este pur si simplu divina, si o ADOR! Au si un pret super fain si desi multe dintre voi veti fi de parere ca usuca buzele, eu una, nu am avut deloc probleme in acest sens, ba chiar m-am simtit super ok purtandu-le. Imi place ca sunt perfect opace dintr-un singur strat aplicat si ca ofera un finish perfect mat! Iar de intensitatea culorilor, nici nu mai are rost sa spun... Vi le recomand! They are the best! Si imi doresc in continuare si alte cateva nuante mai deschise pentru primavara si vara lui 2016.

Nu stiu cum de se face, dar imi lipseste cu desavarsire din casa o geanta-plic, o ceva de luat cu mine la o rochie de ocazie. Pur si simplu niciodata nu am fost interesata de cluch-uri sau plicuri dar cum in vara lui 2016 am banchetul de sfarsit de an universitar si alte cateva evenimente (nunti, botezuri), se cere urgent o bijuterie gen cea de sus ! Adica, este pur si simplu superba aceasta mini gentuta-caseta si cred ca am deja in minte un outfit sau doua pe care le-as putea alcatui ca sa mearga impreuna.

Si pentru ca tot suntem la capitolul haine si accesorii, trebuie sa va spun ca imi trebuie urgent cateva rochii noi pentru evenimente. Si da, despre Cocomelody v-am tot vorbit in articolele precedente, dar nu v-am spus ca este site-ul meu preferat pentru rochii superbe de mireasa si banchet. Acestea sunt doar cateva dintre modelele noi din colectia 2016, dar daca vreti sa gasiti mai multe, va recomand sa intrati pe site si sa rasfoiti paginile siteului in liniste si cu multa rabdare!


Stiu, este o imagine cu cele mai faine titluri de carti din 2015, dar am dorit sa o postez pentru ca imi dau seama ca oricat de mult imi doresc sa fiu la zi cu unele carti, nu o pot face. Cel putin acum in Decembrie, abia am reusit sa ajung la jumatatea volumului din Orasul Oaselor de Cassandra Clare dar am de gand ca in 2016, sa citesc mai mult. Iar acestea, sunt doar cateva din acele carti must-read!
I need this babies asap! Desi pensulele mele nu dau semne de uzura, un set de pensule (sau doar cateva) de la Real Techniques nu mi-ar strica de loc! Inca nu m-am decis de unde le voi cumpara, pentru ca nu m-am interesat prea mult, dar daca voi aveti un loc preferat sau cunoasteti un site cu preturi ok, astept recomandari si sugestii :)

 Am nevoie de un nou pachet de benzi pentru albirea dintilor de la Crest! Au fost si sunt preferatele mele, si pana astazi, pot spune ca efectul primei cutii aplicate, s-a mentinut cu succes, insa imi doresc sa incerc si o concentratie mai mare.


Tanananannaaaaa! Daca anul acesta nu am putut sa ajung la Untold, in 2016 voi fi acolo! Inca din prima zi de cand s-au pus biletele in vanzare, mi le-am achizitionat si sigur nu voi regreta! Cel putin din spusele fratelui meu (u lucky bastard!) care a fost acolo pe toata perioada desfasurarii festivalului, am inteles ca am pierdut multe... prea multe chestii faine! I must go there! It is my dream! Doar cateva (7 luni) ma mai despart de acest vis... un fleac! :)


Cam atat as avea de cumparat in anul 2016. Adica, ar mai fi alte cateva lucruri, dar cum v-am sus si mai sus, nu sunt importante, asadar nu le voi trece pe wishlist, intocmai pentru ca este posibil (cel mai probabil), sa ma razgandesc in privinta lor si sa imi doresc altceva. Oricum, chiar si asa, cred ca portofelul meu deja incepe sa se simta rau, si sa isi doreasca sa nu fi plecat vreodata din geanta, but I regret nothing! Voi ce spuneti mandrelor? Ce va doriti in anul 2016?

4 comentarii:

  1. Nice wishlist :)
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu a inceput anul si ai facut un wishlist! :))
    Eu as vrea sa nu mai fac..cel putin pentru produsele de machiaj...am destule, nu am timp sa le folosesc pe toate...chiar daca le folosesc prin rotatie..cum probabil facem toate!
    Ce sa zic...gelurile Yves ROcher si eu vreau sa incerc cat mai multe arome, pensulele RT le vreau pe toate...chiar dubluri! :))
    Bafta la bifat! Ai un an intreg in fata! :)

    RăspundețiȘtergere