duminică, 20 decembrie 2015

My SheIn Dresses Wishlist

All I want for Christams... is a lot of dresses! A trecut ceva timp de cand nu am mai cumparat din magazinul online SheIn nici un produs, dar recent, am zarit la o bloggerita un outfit senzational ce avea ca piesa centrala o fusta clos, si mi-am spus ca nu ar fi o idee rea sa intru sa vad ce noutati au mai pus la cale. Si nu mare mi-a fost surpriza sa descopar ca au oferte si discounturi substantiale si ca au unele promotii in care se ofera transport gratuit fara limita de comanda, fapt ce m-a incantat teribil! Si uite asa, mi-a adaugat in wishlist cateva rochite pe care sper sa mi le comand in urmatoarea perioada cand va mai fi aceasta promotie free shipping disponibila. Am bifat cateva modele cu paiete care sigur s-ar potrivi in urmatoarea perioada la petrecerile de Craciun si de sfarsit de an, dar si la evenimente mondene si altele. Urmatoarele modele mi-au atras cel mai mult atentia si mi le doresc:






Interesant este ca majoritatea produselor au preturi foarte mici, si nu stiu daca acest lucru este un lucru de bine sau de rau. Adica, ar putea sa fie vorba de produse de o calitate foarte slaba ori cu un aspect nu tocmai ca in poza asadar, sunt putin in cumpana in ceea ce priveste achizitionarea lor pe viitor. Nici recenziile de pe site nu ma ajuta foarte mult, dar sper totusi sa nu am parte de vreo surpriza neplacuta si sa fie totul ok. Voua ce modele v-au atras atentia si cu ce v-ati innoit recent?

13 comentarii:

  1. Great selection, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. awesome dresses! I love Shein.

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I’m hosting great glasses giveaway here check it out!

    P.P.S. following you now

    RăspundețiȘtergere
  3. such beautiful party dresses
    Happy Monday
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos wishlist-ul tau!
    Prima rochita mi se pare pur si simplu superba! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. cea de a treia rochie este si pe whislisul meu <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase alegeri! Prima rochita imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe toate modelele,mie imi placea foarte mult ultima,cea albastra <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima , a treia si ultima rochita sunt superbeee <3

    RăspundețiȘtergere
  10. da, ai dreptate, mi se par prea mici unele preturi... gandesc ca ori au o calitate nu tocmai ok, sau in realitate nu arata chiar asa de bine cum arata in foto...

    RăspundețiȘtergere