duminică, 20 decembrie 2015

The Coffee Book Tag


Hello darlings! Am revenit cu un nou tag despre carti! Yep, aceste taguri mi se pare super interesante si ma gandesc pe viitor, in fiecare weekend sa postez pe blog cate un nou tag. Voi ce parere aveti? Si pentru ca totul sa fie mai amuzant, am adaugat imagini de tip gif ! And now...


1.Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Oh, fara doar si poate, seria Cantec de gheata si Foc a lui George R.R. Martin! Abia am reusit sa finalizez primul volum si ma simt deja way too confused! Mai tot timpul trebuie sa imi trec undeva intr-o agenda mici detalii legate despre personaje (sa nu le incurc) si tot asa... Foarte detaliate volumele si foarte reusite! Sunt wow si le consider a fi bijuteriile din biblioteca mea! 


2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.

Daca ne gandim la vara, automat in vine in minte cartea Mincinosii a lui E. Lockhart. Desi nu am apucat sa scriu o recenzie despre aceasta, va spun sincer ca merita citita! Este diferita de tot ce am intalnit pana acum si m-a captivat inca din primele pagini. Finalul insa ramane elementul surpriza care da peste cap totul, rascoleste amintiri dureroase.




3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?



Micul print forever! As putea reciti aceasta carte oricand cu aceeasi mare placere si entuziasm ca si atunci cand am descoperit prima data universul micului print. 



4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final. 

Imi aduc aminte si acum de cat de rapid si cu ce entuziasm si curiozitate am zburat prin paginile cartii Spulbera-ma. Eram pe la mijlocul lui Iunie, si ma aflam in drum spre casa cu trenul. Aveam nevoie urgenta de o distractie pentru cele 3 ore petrecute pe canicula in tren, asa ca am deschis rapid tableta si am inceput sa citesc ceea ce avea sa devina seria mea de suflet. The One, the only, Shatter Me by Tahereh Mafi.


5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.

Hmm, aici ar fi mai multe, dar zau daca nu deja incepe sa ma innebuneasca de cap Fifty Shades of Grey. They are just everywhere... pe orice raft al prietenelor mele, in orice librarie... why are they still doing this?! Am citit primul volum dar zau ca nu e genul meu si nici nu mi-a placut, si am mai incercat inca o data, cu al doilea volum in speranta ca totusi, ceva interesant se intampla si ma prinde si pe mine, dar nu a mers...  big no-no for me...


6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?


Cu rusine afirm ca nu am citit nici o carte a unui scriitor roman contemporan. Doar daca lecturile suplimentare pentru vacanta si pentru BAC se accepta, altfel, nope.


7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.


Cu parere de rau, de 19 ori Katherine de John Green. Imi place foarte mult stilul acestui scriitor, chiar as putea spune ca unul dintre preferatii mei, dar cu cea de mai sus, a dat gres. M-am fortat sa o finalizez si am ramas cu un gust amar dupa ce am terminat-o. Nu a fost deloc ceea ce mi-am dorit si nici ceea ce se asteapta a fi. 



8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.


Si acum imi aduc aminte ca eram cat pe ce sa renunt la Fata din Tren din cauza ca Rachel efectiv ma dispera. Comportamentul ei dar si derularea actiunii incepuse grav sa ma plictiseasca si nu stiam incotro avea sa se indrepte, asa ca eram clar convinsa ca nu este o carte care sa merite un review. and then boom! It happened! Daca as fi fost putin mai atenta la micile detalii strecurate prin carte de catre scriitoare, poate nu as fi considerat la inceput lectura sooo boring. 


Un comentariu:

  1. I haven't read the books in the A Song of Ice and Fire series, but I have seen all the episodes in the HBO TV series. I'm a big fan.

    RăspundețiȘtergere