sâmbătă, 16 ianuarie 2016

5 things I like this Friday

Long time no see! A venit in sfarsit ziua in care va prezint pe scurt cele mai interesante si placute descoperiri ale acestei saptamani! Desi nu au fost multe lucruri interesante de vazu/asculta/facut in ultimele zile, mi-am gasit totusi cateva mici distractii pe care am zis ca e musai sa vi le arat! 

1. War and Peace
Nu ma asteptam deloc ca acest serial nou aparut sa imi placa. Nu este wow dar nici unul dintre cele mai proaste seriale ale anului. Este ok!


2. Man Up
Daca va plac filmele in care apare Simon Pegg, atunci si asta o sa va fie pe plac! Este o comedie romantica, sau ceva in acest gen, potrivita pentru o seara petrecuta cu prietenele la un slmuber party. Mie una, mi-a placut foarte mult si a intrat in topul preferintelor din aceasta saptamana.


3. CocoMelody
Daaa, daaa stiu... asta nu este deloc o noutate pentru voi acest site! Zau ca am incercat sa gasesc rochite frumoase si cu preturi accesibile si pe alte website-uri, dar va jur ca nici un design nu se compara cu cele din acest magazin! Eu cel putin, prefer sa investesc putin mai mult intr-o rochie de ocazie deosebita, decat sa imi cumpar mai multe  si mai ieftine, care vor fi de o calitate mult mai slaba. Si doar aici am gasit modele care stralucesc in adevaratul sens al cuvantului! 


4. Din dragoste pentru Layken
Aceasta carte a fost multa vreme next on my to read list! In sfarsit am reusit sa o gasesc si aproape ca am devorat-o! Nu stiu in ce masura imi voi mai gasi timp pentru recenzii pe blog, dar promit ca voi incerca sa va pun la curent intr-un fel sau altul cu ce am mai citit in ultima vreme.


5. My new job
Mi-am facut curaj si mi-am gasit un nou job! Yep, am tot stat si m-am gandit daca sa fac acest pas, si dupa ce mi-am dat seama ca ceea ce am facut pana acum nu mi se potriveste si nici ca voi face toata viata numai asta, mi-am luat inima in dinti si am spus stop si de la capat! And I regret nothing! Chiar aveam nevoie de o astfel de schimbare si sunt fericita ca am pus piciorul in prag and done it! 


4 comentarii:

  1. Lily James is a beautiful woman, especially as a blonde.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru noul job! :* :*

    cartea am citit-o, e superba!
    filmul nu l-am vazut dar il trec acum pe lista
    pupici!

    RăspundețiȘtergere