vineri, 22 ianuarie 2016

5 things I like this Friday

1. Absolutely Anything
Din nou, un film ce il readuce pe micile ecrane pe Simon Pegg, care este teribil de amuzant. Filmul este o comedie romantica (sau ceva pe acolo), in care aflam ca Neil, a primit o super putere, cu ajutorul careia, poate face absolut orice! Desigur ca nu este totul atat de simplu, pentru ca cineva il urmareste si daca planurile nu merg asa cum ar trebui, intreaga planeta va fi distrusa. Un film simpatic, numai bun pentru un weekend relaxat!


2. Canile personalizate
M-am tot gandit in ultima vreme ce cadouri as putea oferi prietenei mele de ziua ei de nastere. Am cam ramas in pana de idei, pentru ca ne cunoastem de foarte mult timp si nu prea stiu ce anume sa mai fac, asa ca am ramas la ideea unei cani personalizate. Stiu ca ii place foarte mult sa citeasca, dar cum anul trecut i-am oferit un voucher de cumparaturi intr-o librarie, anul acesta imi ramane la indemana sa ii asez citatul preferat pe o cana. 


3. New books comming up!
Aproape ca nu mai am rabdare! In curand, una dintre editurile mele preferate, vor aduce la noi in tara, cele mai apreciate si indragite serii ale unor scriitori foarte populari in America. Abia astept ca Lunar Chronicles sa isi faca aparitia pe rafturi si sa mi le cumpar! Am incercat sa mi le achizitionez cu ajutorul unei prietene care se afla in Londra, pentru ca am dorit sa le am in limba engleza, dar nu am reusit sa le gasim pe acolo prin librarii, asa ca nu-mi ramane decat sa astept sa le achizitionez de aici.


4. Aceasta mica intrebare pe care ne-o punem in fiecare zi, dar la care nu gasim curajul sa raspundem. De ce?... nici eu nu stiu...


5. My best friend
Este foarte greu sa iti gasesti un prieten in adevaratul sens al cuvantului in aceste vremuri. Dar si cand se intampla, esti unul dintre cei mai norocosi oameni de pe planeta! Sau cel putin, asa cred ca ar trebui sa te simti atunci cand ai alaturi pe cineva care te accepta cu bune si cu rele, si are curajul sa iti spuna fara ocolisuri unde ai gresit. Pentru mine asta inseamna prietenie: sa fii sincer, in orice situatie!

5 comentarii:

  1. I haven't heard of that movie, I looked up the critical ratings and they were abysmal

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    RăspundețiȘtergere
  3. Wahoo! Amazing post . All the pictures are amazing. Thanks for sharing.

    Kanwal Ikram's Blog

    RăspundețiȘtergere
  4. "Dreams dont work unless you do" cat de frumos....

    RăspundețiȘtergere
  5. Wahoo! Amazing post . All the pictures are amazing. Thanks for sharing.

    Kanwal Ikram's Blog

    RăspundețiȘtergere