vineri, 8 ianuarie 2016

Ce carti am citit in 2015

M-am tot gandit daca sa realizez acest articol sau nu, avand in vedere ca aproape am ajuns la zi cu recenzile pentru cartile citite in 2015, dar apoi mi-am dat seama ca nu ar strica un reminder scurt al cartilor care le-am "devorat" in anul ce tocmai a trecut. Nu imi pare rau ca nu am reusit sa citesc mai multe, ci sunt chiar foarte fericita ca am reusit sa ating numarul 20, fara ca sa imi propun vreodata acest lucru! Am inceput sa citesc in luna August, in tren, in drum spre casa, si de atunci, aproape ca nu am mai putut sa ma opresc din a deschide o noua carte imediat ce terminam alta. Au fost si momente in care nu am putut sa citesc, pentru ca ori nu am avut dispozitia necesara, ori aveam de invatat pentru facultate, dar totusi, m-am ambitionat si nu regret ca am facut acest lucru. Si da, am fost carti care mi-au displacut total, carti care le-am adorat, carti la care am plans si pe care le-am recitit, si sper ca prin urmatoarele titluri (sau sugestii), sa va gasiti si voi cate o carte care sa va inspire!






Pentru cateva dintre ele, inca mai pregatesc recenzii, insa nu cred ca voi putea sa le finalizez prea curand. Adica, as putea, dar simt ca pe unele, nu le-am citit cu atentie, astfel ca este posibil sa fi uitat anumite detalii, si din acest motiv, imi doresc sa le recitesc. Nu cred insa ca voi scrie despre seria Cantec de gheata si foc a lui George R.R. Martin pentru ca nu mi-ar fi de ajuns un singur articol pentru fiecare volum in parte. Cred ca aceasta serie este cea mai grea lectura pe care am intalnit-o si totusi, nu ma plictiseste deloc. La extrema cealalta, se afla Orasul Oaselor de Cassandra Clare pe care nu cred ca o voi rezivui pe viitor. Nu m-a "prins" deloc, si nu cred ca am puterea de a mai oferi o sansa si urmatoarelor volume ce completeaza aceasta serie. M-au plictisit pasajele descriptive cat si actiunea care este cu mult prea SF pentru gustul meu, dar hei, asta nu inseamna ca voua nu o sa va placa! Este strict o parere personala, asa ca go for it if you like it! 

Si cam asta este. Aceasta este lista mea de carti citite in 2015, si de care sunt mandra! Am descoperit ca si cititul in limba engleza imi este accesibil, ba chiar este cu mult mai placut si mai usor de inteles, si sper ca in 2016, sa adun si mai multe titluri si sa va intampin pe blog cu mai multe recenzii interesante ale celor mai populare si indragite carti ale tuturor timpurilor :) Pupici si spor la citit!

12 comentarii:

  1. astept cu nerabdare sa iti citesc cat mai multe recenzii. Din ce ai citit tu aici eu am bifat 3 carti, Zi dupa Zi si primele doua volume din Eve, si mi-au placut enorm. Am mai adaugat pe lista cateva din cele pe care le-ai citit si care consider ca mi s-ar potrivi. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa le pot publica si eu cat de curand! In ultima vreme m-am ocupat mai mult de task-urile de la facultate, dar sper sa pot finaliza recenziile pe care le-am inceput in urma cu ceva timp. Pupici si spor la citit!

      Ștergere
  2. Felicitari !Eu din pacate nu reusesc sa citesc,anul trecut spre uimirea mea am citit o carte, Hotii de frumusete,mi-a placut mult,mi-a deschis apetitul de citit.Am inceput o alta carte,insa din pacate nu reusesc sa o termin,Acasa nu am timp iar la servici sunt tare ocupata.Clar imi voi lua o carte cand merg in concediu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nici eu nu am timp mereu pentru citit, si chiar m-am apucat de prima carte mai mult din plictiseala, dar dupa, pot spune ca a fost ceva spontan! Nu regret ca am investit in ultima perioada numai in carti, pentru ca sunt si vor fi cele mai pretioase posesiuni ale mele :) Sper ca in viitor sa am si eu parte de mai mult timp liber sa pot citi mai multe carti dar si alte genuri. Pupici!

      Ștergere
  3. Am citit si eu "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" de Marc Levy si inca 2 carti scrise de acelasi autor, "In alta viata" si "Si daca e adevarat...". Il ador, scrie foarte frumos. Cred ca voi incerca si eu cartile scrise de John Green. Am auzit destule laude la adresa acestui autor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. John Green imi place foarte mult pentru ca abordeaza o serie de subiecte populare, totusi cu o abordare diferita, noua. Si desigur ca este si un autor foarte simpatic, nu ai cum sa nu ii indragesti stilul! Cat despre Levy, sper doar ca am avut ghinionul sa ii citesc una dintre cartile mai putin interesante, caci am auzit ca nu toate ar fi chiar atat de plictisitoare precum cea pe care am citit-o. Pupici!

      Ștergere
  4. Am citit si eu "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" de Marc Levy si inca 2 carti scrise de acelasi autor, "In alta viata" si "Si daca e adevarat...". Il ador, scrie foarte frumos. Cred ca voi incerca si eu cartile scrise de John Green. Am auzit destule laude la adresa acestui autor. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Super, la cat mai multe cărți citite și în 2016! :)

    RăspundețiȘtergere