vineri, 29 ianuarie 2016

Cum sa te relaxezi la birou si sa iti faci angajatii fericiti

-Domnisoara F., in curand...
-Da, as mai dori o Pina Colada si un platou cu fructe de mare.
-Domnisoara, va rugam, este momentul sa incepeti...
-Si gheata va rog!
-Dar...

Incercand sa inteleg de ce chelnerul meu tot incearca sa traga de mine, deschid ochii si observ cu stupoare ca nu sunt pe un sezlong in Caraibe, ci intr-o sala de conferinte, iar eu trebuie sa imi prezint proiectul. Oh Doamne, ce rusine! Nu inteleg ce tocmai s-a intamplat! Toate persoanele din sala, tocmai au auzit ce am spus si oh, asta nu este de bine! Colegul meu inca nu intelege ce se intampla si de ce i-am spus ca vreau un cocktail, si simt cum incepe sa puna stapanire pe mine panica. Ce o sa spuna seful meu cand va auzi ca cel mai bun angajat al lui, care l-a desemnat pentru prezentarea proiectului firmei sale, a adormit la sedinta si s-a facut de ras in asemenea fel? Dar vai, nici nu inteleg cum a fost posibil asa ceva! Deja toate privirile sunt atintite asupra mea si nu stiu cum voi aborda situatia. Oricum, este cu mult prea tarziu pentru a mai remedia ceva, asa ca, ce rost mai are... Ma prezint rapid, imi scot dosarul din geanta si inainte de a ma ridica, complimentez firma pentru ca mi-au oferit un scaun cu masaj pentru cel mai bun angajat din birou, care m-a facut sa adorm si sa-mi imaginez ca sunt departe, undeva pe o plaja in Caraibe! Bun, acum toata lumea rade si intelege comportamentul meu bizar, ba chiar unii dintre ei susotesc: Hmm, chiar este un scaun foarte confortabil! Era cat pe ce sa adorm si eu... Abia astept sa terminam odata cu sedinta, sa intreb de unde si-au cumparat scaune de birou cu masaj! Nu mi-ar strica sa am si eu asemenea scaune in sala de conferinte!


Imediat ce am auzit aceste cuvinte, mi-am dat seama ca totul e ok! Totul a decurs bine, si slava Domnului ca am scapat si de aceasta prezentare! Acum nu stiu cum sa il fac pe seful meu sa inteleaga ca totul a mers ok, si ca desi m-am facut putin de ras, participantii de la celelalte firme au trecut cu vederea peste patania mea, si ca au fost incantati de proiectul nostru, ba chiar au si batut palma pentru o afacere impreuna cu firma noastra! Trebuie neaparat sa investim si noi si sa cautam cele mai bune scaune de relaxare pentru sala de sedinte, pentru ca cele de la firma unde s-a tinut prezentarea, au fost laudate si apreciate de catre toti participantii. Nu doar sefii cei mari au nevoie de scaune de birou cu masaj, ci si restul angajatilor, care mai mult ca sigur ar indragi aceasta idee, si nu ar mai simti atat de des nevoia de a iesi din birouri sa piarda timpul pe afara! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu