vineri, 29 ianuarie 2016

Pasiune pentru pescuit

Dupa cum imi stiu fratii, acestia adora sporturile in aer liber. Pentru ei orice activitate care implica un grad marit de dificultate reprezinta o provocare. Cu toate acestea, la o singura activitate s-au remarcat foarte mult si chiar le-a placut. Fratii mei sunt impatimiti dupa pescuit. Desi nu au ocazia sa mearga prea des la pescuit, acestia profita de fiecare data atunci cand vine vorba de a prinde un peste. Impreuna cu tata, ei merg cu noaptea-n cap doar ca sa prinda un loc bun pe malul baltii, apoi se grabesc sa isi puna la treaba ustensilele. Ultima data cand am fost cu ei stiu sigur ca si-au cumparat mai multe plase de pescuit zdravene de la Romnets, un magazin foarte bun, cu profil pescaresc. 
Eu una nu ma descurc prea bine cu astfel de lucruri. De obicei finalizez prin a ma intepa prin carlige sau prin a ma impiedica de lansete. Ei, pe de alta parte, se descurca atat de bine incat nici nu mai este nevoie sa cumparam peste din piata. Nu pot sa neg, desi nu sunt o foarte mare fana a carnii de peste, nicio alta carne nu poate egala gustul pe care il are un peste proaspat prins la setca.
Imi place totusi sa vad cum se distreaza si cat de bine se simt unul in compania celuilalt atunci cand merg la pescuit, deoarece nu prea au timp sa petreaca astfel de momente impreuna foarte des. Cat despre plase de pescuit si de setca, acestea sunt cumparate de pe Romnets. Plase de pescuit poti gasi mai peste tot, insa nu este musai ca acestea sa si fie de calitate. Setca este de asemenea foarte importanta, deci nu ar trebui cumparata la mana a doua sau, mai rau, dintr-un magazin "fantoma". Eu le-am spus despre Romnets si chiar mi-au multumit ca am facut-o, intrucat Romnets este un magazin ce detine produse foarte bune, la preturi avantajoase! Vorba fratelui meu? Toate ustensilele au un raport calitate-pret extraordinar si chiar merita sa fie aruncata o privire! Daca si voi cunoasteti un impatimit al pescuitului sau pur si simplu vreti sa mergeti chiar voi la pescuit, va recomand cu incredere acest magazin de profil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu