vineri, 15 ianuarie 2016

Piese decorative din sticla fuzionata

Salut dragilor! A trecut ceva timp de cand nu am mai vorbit despre cele mai recente si interesante descoperiri in materie de shopping online, nu-i asa? Ei bine, in ultimele zile, am stat foarte putin pe calculator, dar am o foarte buna explicatie pentru aceasta absenta... In tot acest timp in care am stat departe de tastatura, am cutreierat magazinele in speranta ca voi putea gasi obiecte deosebite pentru decor, pentru ca in urmatoarele luni, speram sa putem spune ca in sfarsit am terminat cu tot ceea ce inseamna decorat, mutat, varuit si construit! Ne-a luat ceva timp sa putem transforma apartamentul in care ne-am mutat, in ceea ce aveam noi in plan, dar se putea si mai rau, asadar, nu ma plang! Ne-a fost totusi destul de accesibila aceasta schimbare de look a noii noastre casute, pentru ca nu am avut de realizat transformari majore, decat in ceea ce priveste design-ul interior! Dar sa nu credeti ca a fost chiar atat de simplu! Atat eu cat si iubitul meu, am avut inca de la inceput un set de idei pe care am dorit sa le implementam in noul design, care intr-un fel sau altul, avea sa fie o fuziune intre doua stiluri diferite, dar planurile noastre au fost aproape in totalitate date peste cap din cauza ca ne-a fost dificil sa gasim acele elemente cheie, ce fac diferenta intre banal si original. Dupa lungi cautari si energie pierduta, aproape ca ne-am lasat pagubasi. Nu ne venea a crede ca nu reusit sa gasim pe piata romaneasca nici un magazin care sa ne ofere ceea ce cautam, asa ca era cat pe ce sa abandonam ideea de a folosi ca si element decorativ sticla fuzionata, pana cand, am intrat dintr-o simpla coincidenta pe site-ul glassfusionkultart.ro si am ramas pur si simplu fascinati! 


Kultartfusion este o structura de economie sociala care desfasoara activitati de prelucrare a sticlei prin fuziune. Acest magazin ofera clientilor o gama variata de produse realizata din sticla, precum ar fi placi decorative pentru bucatarie si bar, boluri din sticla, decoratiuni si ornamente, platouri, toate cu scopul de a oferi casei dar si mobilierului, stralucirea si originalitatea de care are nevoie pentru a iesi din tiparele conventionale. Pentru noi, blatul decorativ pentru masa din bucatarie cat si placite din sticla, au reprezentat elementul surpriza, care a surprins pana si cele mai critice voci! Adevarul este ca nimic nu se compara cu luminozitatea si transparenta pieselor decorative realizate din sticla de cea mai buna calitate! Nu am dorit sa fim in mod particular excentrici, sau sa adoptam un stil extravagant, dar am considerat ca sticla este si va ramane intotdeauna un element decorativ deosebit de frumos. Partea interesanta, este ca putem alege chiar noi desenul ce va fi imprimat pe placile decorative, asa ca de ce sa nu profitam de aceasta ocazie de a fi unici printre ai nostri cand vine vorba de design interior diferit? Stim ca este posibil ca aceste idei sa nu fie pe placul tuturor, insa de asemenea, stim ca orice ar fi, noi ne vom iubi intotdeauna casa si felul in care ea se prezinta, pentru ca am avut posibilitatea si libertatea de a ne alege modul in care ea va arata de acum inainte. Daca si voi sunteti in cautarea unor piese de decor realizate din sticla fuzionata, atunci va recomand acest site cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu