duminică, 3 ianuarie 2016

Produsele preferate in 2015

De mult nu am mai scris despre cosmeticele preferate, si nici in anii trecuti nu am reusit sa realizez un top al celor mai indragite si utilizate produse pentru ingrijirea corpului & make-up, dar de data aceasta am zis ca trebuie sa fac o schimbare, asadar, v-am pregatit in articolul de astazi, lista cu produsele pe care le-am folosit in 2015 cel mai des. Nu sunt foarte multe de mentionat la capitolul machiaj & ingrijirea tenului, pentru ca am reusit sa descopar cateva preferate si cum tenul meu s-a simtit excelent cu acestea, nu am mai simtit nevoia de schimbare, si mi-am format asadar o rutina completa pentru un machiaj zilnic reusit. 

Deschidem topul produselor de make up preferate, cu fondul de ten pe care il folosesc si in prezent si de care sunt extrem de incantata. A fost cumparat initial la insistentele unei prietene, si cu mare bucurie am descoperit ca ne intelegem de minune! Este vorba despre Bourjois Healthy Mix Serum, in nuanta Beige Clarr. In paralel, folosesc si Rimmel London Wake Me Up. Pentru acoperirea micilor imperfectiuni cat si a cearcanelor, am utilizat Catrice Cover Stick Concealer, iar in materie de pudra, Catrice All Matt Plus. Pot spune ca aceste 3 produse fac un trio exceptional! Produsele Catrice au preturi accesibile, si sunt net superioare produselor Essence (parerea mea).


Pentru machiajul ochilor, am folosit rimelul Catrice Glamour Doll, iar la capitolul eyeliner, am avut nu unul, ci trei preferate: Catrice Calligraph, Catrice Pen Eyeliner, Lóreal Perfect Slim. Am optat pentru eyelinerele de tip carioca pentru ca sunt mult mai usor de folosit si imi ofera mai multa precizie in trasarea liniei de tus perfecte. 

Pentru colorarea buzelor, am folosit produsele Nyx, in nuantele Ibiza, San Paolo & Monte Carlo, apoi Bourjois Color Boost nuanta Red Sunrise, iar pentru hidratare, balsamul de buze de la Yves Rocher cu aroma de zmeura care si acesta, ofera o usoara coloratie rozalie buzelor.


In ceea ce priveste hidratarea tenului, am alternat 3 creme de zi, 2 de la Elmiplant si una de la Yves Rocher. Pentru conturul ochilor, am folosit Eucerin Volume FIller. Pe cele de la Elmiplant le-am folosit in sezonul de vara, fiind lejere, pe cand cea de la YR, o utilizez in aceasta perioada, fiind usor mai hidratanta decat celelalte doua de mai sus. Crema pentru conturul ochilor este o iubire mai veche, si da, ramane chiar si acum dupa atata vreme, preferata mea!



Trecem la urmatorul capitol: ingrijirea corpului si a parului. Oh, aici tare bine a mai fost caci am putut sa aleg dintre zecile de variante de produse disponibile pe piata, dar pentru acest articol, le-am inclus doar pe acelea care m-au facut sa le mai cumpar inca o data si pentru care am si pregatit review-uri pe blog. Putem vorbi aici despre branduri precum Yves Rocher, Ziaja, Victoria's Secret, Sanex, Dove s.a. Pentru par, am ales Provost Expert Brilliance & Wella Pro Series, varianta Moisture. In ceea ce priveste balsamul, am ramas la Kallos Latte.

 
Si finalizam lista, cu produsele de parfumerie care mi-au incantat simturile in anul ce tocmai a trecut. Narciso Rodriguez & Infinite Love sunt in fruntea topului, umediat urmand mai apoi in top, Versace Yellow Diamond si parfumul Woods of Windsor de la British Gallery cu Bergamota& Neroli.


Si cam atat ar fi pentru astazi. Acestea sunt produsele pe care le folosesc de mai bine de jumatate de an, intocmai pentru ca sunt extrem de multumita de calitatea lor. Dupa cum puteti observa, in categoria de make-up & ingrijirea corpului/tenului, nu vorbim despre produse scumpe sau high-end, si se pot gasi cu usurinta in magazinele fizice cat si in mediul online. Produsele Catrice insa, raman preferatele mele si de departe cea mai interesanta descoperire a anului 2015. In acest moment, portfardul meu contine produsele enumerate mai sus, plus alte cateva rezerve pentru eyelinere de exemplu si pudra. Acestea fiind spuse, va urez o zi frumoasa si va invit sa imi spuneti intr-un comentariu la acest articol. care sunt produsele de make-up ce v-au placut cel mai mult in 2015. Pupici!

12 comentarii:

  1. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Great products:)
    Happy New Year!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele sunt super, imi place si mie fondul de ten de la Bourjois ,il folosesc de mult timp,in schimb mai facut curioasa in legatura cu cariocele pentru de la Catrice ,cand vine vorba de cat-eyes sunt dezastru :)),nu am talent si intotdeauna sunt in cautarea unor metode care sa-mi faca munca mai usoara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghizdavu iuliana ;din produsele prezentate mai sus ,am folosit doar crema hidratanta de la Elmiplant ,de restul doar am citit despre ele ,mi-ar placea foarte mult sa folosesc produsele de la Yves Rocher ,

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac balsamurile de buze ,gelurile de dus ,rimelurile superbe ,parfumurile la fel si tusul de ochi + ojele lor(nu m-am asteptat sa reziste asa bine pe unghii) de la Yves Rocher,am avut si crema de fata emiplant cu capac verde nu prea mi sa potrivit,imi trebuie matifiere,vreau sa incerc si eu produse de la Catrice.

    RăspundețiȘtergere
  6. CC cream-ul de la Elmiplant, corectorul de la Catrice si rujurile de la Golden Rose...acestea au fost favoritele mele in 2015.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am folosit crema hidratanta de la Elmiplant si balsamul de buze de la Yves Rocher cu aroma de zmeura

    RăspundețiȘtergere
  8. Ivan Janeta
    Rujurile de la Golden Rose le-am folosit si mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac: crema hidratanta de la Elmiplant, balsamul de buze de la Yves Rocher cu aroma de zmeura, corectorul de la Catrice si rujurile de la Golden Rose1

    RăspundețiȘtergere
  10. Naste Elena
    Am folosit crema hidratanta de la Elmiplant, si mi-am bucurat ochii citind despre o multime de produse superbe

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata produsele Nyx si Bourjois Color Boost!
    Eu am descoperit un rimel de la Oriflame, ojele L'oreal Paris, mastile Glamglow si parfumul So Elixir Purple, sunt produse de top pentru mine, in 2015.

    RăspundețiȘtergere