marți, 5 ianuarie 2016

Profita si tu de preturile mici de pe QuickMobile.ro!

Nu este deloc usor sa fii femeie! Dar sa fii si femeie si blogger de beauty in acelasi timp, e si mai greu! Probabil ca va intrebati de ce? Nu este ca si cand am un job in care realizez o munca fizica istovitoare, ba chiar sunt una dintre norocoasele care se pot delecta cu o sumedenie de produse cosmetice si noutati, mult mai devreme decat ceilalti, dar din experienta va spun ca nu este chiar atat de usor precum pare! Activitatea de blogger inseamna responsabilitate si vigilenta. Pentru a fi mereu in pas cu schimbarile, noile lansari/relansari de produse, comunicate de presa, actualizari de preturi, conferinte, trebuie sa fii 24h din 24, conectat la internet pentru a prelua de la PR & firme, informatiile necesare redactarii articolelor cu scop informativ. 

Cu siguranta ca toate aceste lucruri nu ar fi posibile fara gadgeturile de mare precizie si rapiditate, precum ar fi telefoanele mobile sau tabletele, ce pot fi cu usurinta transportate in ghiozdanul cu echipamentul pentru sala de sport, in geanta de serviciu si de ce nu, in portfard! Si da, trebuie sa ai mereu acces la internet de mare viteza pentru a putea accesa toate acele informatii si a le muta mai apoi pe platforma de socializare pentru a face cunoscute detaliile tuturor celor care isi doresc o notificare atunci cand aceste noutati vor putea fi disponibile si in magazinele preferate. Pentru mine, cel mai usor este sa tin totul sub control de pe telefonul mobil. Desi nu am fost prima data foarte interesata de marca acestuia, mai apoi mi-am dat seama cat de important este ca aparatul de pe care voi lucra, sa fie unul care sa imi permita accesarea si deschiderea tuturor documentelor dar si a platformelor blogspot si wordpress, astfel ca dupa o documentare amanuntita, mi-am ales ceva care sa fie nu doar un telefon chic pentru orice doamna, dar si performant si usor de folosit cand situatia o cere. Dar sa nu uitam de accesoriile de la HappyPlugs sau Frends care sunt absolut necesare si fabuloase si un must-have pentru un beauty/fashion lover&blogger!


Si cum probabil stiti deja, shopping-ul online este preferatul meu. Am o serie de magazine online pe care le verific periodic pentru a fi la curent cu reducerile si discounturile de sezon, iar QuickMobile este unul dintre ele. De ce mi-am ales sa va vorbesc la o ora atat de tarzie despre un magazin ce comercializeata telefoane, tablete, accesorii si gadget-uri ? Pentru ca am o veste super interesanta pentru voi! Nu stiu daca sunteti la curent cu stirile din tara, dar recent, s-a aplicat o reducere a TVA-ului la electronice si electrocasnice si m-am gandit ca ar fi bine sa va spun ca de data aceasta, QuickMobile.ro este primul magazin care a dat startul actualizarilor preturilor produselor! Si da, asta inseamna ca de acum inainte, vom putea gasi preturi mai mici la telefoanele preferate dar si la accesoriile care li se potrivesc. 


De exemplu, pentru aceste casti Frends cu fir over ear Taylor Supertrash Lions Head, pretul a scazut la 870,90 de lei! Eu mereu am avut in vizor o pereche de casti de la Frends care sunt fabuloase si visul oricarei pasionate de muzica! Accesoriile cel putin, sunt adevarate bijuterii si nu pot sa nu le admir de fiecare data cand le gasesc stocul actualizat pe site. Dar revenind la treburile noastre, nu uitati ca scaderea de TVA, inseamna o scadere a preturilor, asadar, va invit sa descoperiti noutatile dar si cele mai bune preturi pentru gadget-uri pe QuickMobile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu