vineri, 29 ianuarie 2016

Sisteme de interfon accesibile pentru siguranta casei tale

Acum ca am terminat cu tot ceea ce inseamna mutat in casuta noua si decorat, a venit momentul sa ne gandim cum ne vo securiza bunurile, dar si cum putem preveni vizitele neplacute. Desigur ca in zilele noastre, aproape toate locuintele sunt securizate, iar blocurile si complexurile rezidentiale in mod special, sunt prevazute cu mai multe tipuri de sisteme interfon in functie de destinatia acestora, intocmai pentru a veni in ajutorul locatarilor in acele momente in care au nevoie de un plus de siguranta.   Si cum blocul in care noi tocmai ce ne-am mutat, nu era prevazut cu un sistem de tip interfon, eu si al meu iubit, am luat legatura cu o firma care se ocupa de aceste aparate, si am calculat pretul pentru un sistem interfon complet, pentru a ne lipsi de eventualele neplaceri cauzate de lipsa unui sistem de acest tip, care faciliteaza intrarea in cladire dar si pentru a nu mai permite oricui accesul in blocul nostru. Pentru ca da, tin minte,ca s-a intamplat ca intr-o seara, cand nu aveam cartela de interfon la mine si nici baterie la telefon, sa nu pot lua legatura cu iubitul meu care se afla acasa, sa-mi deschisa usa de la intrare, si nu este deloc placut si sigur pentru o femeie sa ramana timp indelungat in fata unui bloc seara tarziu, pana cand se gaseste sa vina cineva sa iti deschisa usa. Asa ca nu am considerat achizitionarea unui sistem interfon Electra ca fiind inutila. Si desigur ca acum, ma simt mult mai in siguranta atunci cand intru in bloc, pentru ca stiu ca nu voi avea parte de incidente neplacute! Pentru ca da, sunt zile in care nu iti doresti sa ai vizitatori, sau cand pur si simplu, iti doresti sa nu fii deranjat de catre acei tineri care impart pliante sau isi doresc sa stranga semnaturi pentru diferite chestii si lista poate continua. Uneori, este foarte neplacut sa locuiesti la bloc, mai ales cand vecinilor tai nu le pasa de ceilalti locatari, si imediat cum aud interfonul sunand, deschid usa de la intrarea in bloc, fara a se interesa cine este si ce doreste. Este cu siguranta un gest foarte neplacut si care poate deranja pe ceilalti, mai ales pentru ca intr-un bloc, se doreste in general liniste si siguranta. Multi infractori se pot strecura in imobil, atunci cand stiu ca accesul le este facilitat, asa ca ar fi indicat ca atunci cand va decideti sa va cumparati un apartament intr-un bloc ce nu este prevazut cu sistem de interfon, sa va achizitionati chiar voi acest aparat care va asigura linistea dorita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu