vineri, 29 ianuarie 2016

Sportul, secretul pentru sanatate

Nu ma dau in vant dupa sport, fiind mai firava de fel, insa iubitul meu a fost in timpul liceului in echipa de rugby a orasului, iar acest lucru nu putea decat sa ma faca mandra. Daca ar fi fost ceva care sa ma supere in toata chestia asta ar fi fost faptul ca se murdarea foarte usor si des. Cu toate acestea, mi-e mi-a parut bine sa stiu ca face ceva productiv cu timpul sau liber. Avea adidasi de sala si, separat, adidasi de alergat, pentru ca nu ii placea sa combine doua activitati. Nu este o persoana mofturoasa, insa stia foarte bine ca un picior sanatos se mentine doar cu incaltaminte curata. Astazi, dupa mult timp de cand nu a mai participat la vreo activitate sportiva, a fost invitat sa se reuneasca cu toti colegii sai de rugby si sa mai joace un meci, de dragul vremurilor bune. Astfel, el a inceput sa mearga din nou la sala pentru a mai da jos din kilogramele in plus. Stiind ca ziua lui se apropie, iar eu nu prea ma pricep la cadouri, am gasit pe SportAddict.ro adidasi de sala foarte frumosi si ieftini care, sper, ca o sa ii placa. 
Desi nu sunt un cadou tocmai inspirat, eu am incercat sa combin utilul cu placutul. Acum, tot ce trebuie sa fac este sa astept ziua acestuia pentru a-i darui cadoul. Cu adidasi de sala noi si o motivatie mai mare ca oricand, sper ca iubitul meu se va apuca din nou sa practice mai mult sport, la fel ca inainte. Nu il blamez, totusi! Stiu cat de obositoare este viata de student! Uneori chiar si mersul pana la mall este o povara atata timp cat nu este cu masina. De aceea eu am decis sa fac aceasta comanda pentru adidasi de sala, probabil si pentru adidasi de alergat, direct de pe SportAddict.ro, un magazin de profil, foarte cunoscut in Romania, avand produse numai de calitate! Gasesti adidasi de alergat pe SportAddict la greu! Tot ce trebuie sa faci este sa ai rabdare, motivatie si sa cauti cel mai frumos model!
Si voi sunteti sportivi sau vreti sa va apucati din nou de o activitate sportiva? Puneti-va sangele in miscare si incalziti-va cu noua colectie de adidasi de alergat de la SportAddict.ro! Si nu uita: sanatatea este mai buna decat toate!

4 comentarii:

  1. I always wear nikes when it comes to sneakers

    RăspundețiȘtergere
  2. ce faini sunt adidasii aia rosi <3 sunt in cautarea unei perechi comode

    RăspundețiȘtergere
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    RăspundețiȘtergere