sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Tag : 2015 review

Bine, cred ca acest tag are defapt alt titlu, insa nu mai tin minte care, si nici timp ca sa mai caut pe net acum asta (am facut un update si am schimbat: se numeste 2015 review), dar cel mai sigur, va puteti da seama ca este vorba despre un set de intrebari cu privire la cele mai interesante lucruri pe care le-am intalnit in anul 2015. Un fel de retrospectiva daca vreti sa ii spuneti asa. M-am gandit ca ar fi fost mai ok sa il public inainte de trecerea in 2016, dar cred ca este ok si acum, pentru ca nu a trecut chiar atat de mult timp de cand am pasit in noul an. De vreti si voi sa preluati acest tag, o puteti face, si chiar imi doresc sa citesc raspunsurile voastre la acet set de intrebari daca doriti sa il realizati pe blogul vostru, sau chiar in sectiunea de comentarii. 

1) Care este cea mai fericita amintire din anul 2015? 
Oh, au fost mai multe, si cu greu pot selecta o singura amintire. Cred insa ca momentul in care iubitul meu m-a cerut in casatorie a fost de departe cel mai fericit moment al lui 2015. Insa toate clipele petrecute alaturi de el si de prietenii mei, de familie, sunt amintiri frumoase, pe care le pretuiesc.



2) Care e cel mai trist lucru care ti s-a intamplat in anul care s-a incheiat? 
Hmm, din fericire, Dumnezeu m-a ferit de rele si tristeti mari in 2015, si chiar daca au fost zile in care am simtit ca nu mai rezist sau ca nu o sa dau de capat unor probleme, am trecut peste ele cu fruntea sus si cu optimism. Sunt recunoscatoare celui de Sus ca m-a facut sa fiu o persoana toleranta, care iarta si uita, pentru ca orice ar fi, de greutati tot sa ne lovim, si nu merita sa ne consumam energia punand la suflet rautatile. Si da, este in regula sa plangi, sa suferi si sa traiesti momentul, dar sa nu uitam ca exista viata si dupa suferinta!


3) Care este cuvantul care rezuma cel mai bine anul 2015? 
Fericire. Cum spuneam mai sus, am fost fericita. Am cautat binele si am vazut cat de frumoasa poate fi lumea si viata, atunci cand esti optimist, cand esti liber de orice gand rau.


4) Ce dorinta ti s-a implinit in 2015? 
Cea de a fi fericita si multumita de mine. Imi dorisem la inceput de 2015, sa fiu mai buna, si sa ma accept asa cum sunt, cu bune si cu rele, sa nu mai incerc sa schimb nimic. Si am reusit. Sunt pe deplin multumita de tot ceea ce fac, chiar daca in ochii altora, nu pare a fi o decizie buna. Nu imi mai pasa de parerile celorlalti, ci doar de a mea. Si pe aceasta cale, vreau sa le multumesc tuturor celor care mi-au spus ca nu pot, care m-au descurajat sau mi-au pus bete in roate. Daca nu ar fi fost ei, astazi nu as mai putea fi omul care sunt. M-au invatat sa lupt, sa fiu EU, o versiune mai buna, cineva pe care ei nu vor mai putea niciodata sa atinga. Multumesc pentru ca mi-ati dat puterea de a va demonstra ca sunt mult mai puternica decat par si ca pot. EU POT!



5) Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiti?
Sunt foarte mandra de mine pentru ca am inceput sa citesc din nou, dar si pentru ca am reusit sa scriu pe blog nici mai mult nici mai putin de 1700 de articole. Si da, pentru mine este o mare realizare sa stiu ca pot face. Blogul si cartile m-au ajutat sa ma descopar si sa-mi depasesc limitele.


6) Cate carti ai citit in 2015? 
Cu mandrie afirm ca 20! Nici eu nu stiu cand am reusit sa citesc atatea, pentru ca nu am avut un target, dar sunt foarte fericita ca am inceput din nou sa citesc, si mi-am propus ca in 2016, sa strang si mai multe carti in portofoliu! Ii multumesc prietenei mele M., pentru ca ea a fost cea care de-a lungul timpului, m-a ajutat sa descopar ca cititul este frumos, o parte esentiala din viata, si ca nu pot trai fara carti.


7) Dintre ele, care a fost cea mai buna carte citita? 
Mai are rost sa va spun? Desigur ca seria Spulbera-ma este cea care obtine votul pentru the best of the best! Cea de a doua carte a fost insa cea care mi s-a parut a fi cea mai buna, speciala. . Am plans, am ras, am luptat si trait victoriile alaturi de personaje. Si da, am plans in tren, in timp ce citeam Destroy Me, si da, se uita lumea ciudat la mine, dar va jur ca mi-am dat seama de faptul ca plangeam, abia mai tarziu, but I regret nothing! Pur si simplu m-a cucerit si de fiecare data cand le recitesc, aceleasi emotii pun stapanire pe mine.



8) Dar autorul care te-a impresionat cel mai mult? 
Grea alegere! Desi sunt tentata sa spun Tahereh Mafi cu ale sale pasaje descriptive fascinante si dureroase, si Handy Nelson merita sa fie mentionata. Am fost placut impresionata de cartea Cerul e preturindeni, ci cat de curand voi reveni pe blog cu recenzia completa. Felicitari doamnelor!


9) Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit in 2015?
Am doua chiar! Primul este acesta:


10) Care carte citita in 2015 ti-a displacut/te-a dezamagit cel mai tare? 
Pana pe la mijlocul lui Decembrie, credeam ca de 19 ori Katherine a lui John Green, are sa fie cea mai naspa carte pe care am putut sa o citesc ever, apoi am descoperit Eve. Proasta alegere! M-am ambitionat s finalizez intreaga serie, si nici acum nu imi dau seama cum de am rezistat pana la ultimul capitol. Stiu ca unora le place chiar foarte mult cartea, dar mie mi s-a parut intreaga colectie a fi lipsita de stralucire, ca si cand ar fi o serie scrisa doar in scop comercial. But that's my opinion guys...


11) Care este cel mai bun film pe care l-ai vazut in 2015?
Interstellar! That movie rocked! Bine, ar mai fi si altele de mentionat, dar deocamdata, doar atat in vine in minte. Adica, doar filmul asta m-a facut sa spun wow la sfarsit!


12) Care este cea mai frumoasa melodie pe care ai descoperit-o in 2015?
Pot spune ca am acelasi playlist de cand ma stiu, dar pe la inceputul verii, am descoperit o melodia de la Unkle ce m-a facut sa o ascult non-stop, si totusi, nici acum nu m-am plictisit de ea. Se numeste In a state si stiu ca e ciudatica, dar imi place la nebunie. Apoi ar mai fi melodiile lui Kygo si Duke Dumont, dar si Ed Sheeran cu ale lui melodii care topesc inima oricarei femei.


13) Regreti ceva ce (nu) s-a intamplat in 2015?
Regret ca nu am ajuns la festivalul Untold, dar pe 2016, n-am sa-l mai ratez! De asemenea, regret ca nu am avut curajul sa ma rup de acest job care nu imi place. Imi pare rau ca am ramas atat de mult timp blocata intr-un domeniu care nu imi aduce nici o satisfactie, but meh... it's never to late for a change!


14) Ce ai invatat din experienta adunata in anul care s-a incheiat?
Am invatat ca sunt lucruri pe care le poti schimba, si lucruri pe care nu. Pe cele care nu poti, e bine sa le accepti si sa le iei ca atare, iar acolo unde este loc de mai bine, sa lucrezi, sa incerci sa faci o schimbare. Imi pare bine ca in acest an, am reusit sa experimentez lucruri noi, sa diversific postarile pe blog, si sa-mi asumi anumite riscuri. Stiu ca orice ar fi, nu trebuie niciodata sa te dai batut! Iar eu cu siguranta nu o voi face, pentru ca am avut un an bun, un 2015 in care am invatat sa profit de orice oportunitate, dar mai important, sa fiu o luptatoare care priveste doar inainte.


15) Scrie o dorinta pentru anul 2016.
Sa fiu in continuare o persoana fericita. Sa fiu aceeasi si sa pot sa aduc ceva bun si in vietile celor dragi. Alte dorinte nu am, pentru ca lucrurile materiale vin si pleaca, banii se risipesc usor, doar oamenii raman in viata ta.


Si, cam asta a fost. Sper ca 2016 sa fie un an bun toti, nu doar pentru mine, si sa ne aduca numai bucurii si momente pline de fericire. Mi-am facut deja un wishlist cu lucrurile pe care vreau sa le experimentez in acest an, locuri de vizitat si multe alte chestii pe care nu am avut pana acum curajul sa le descopar. Va doresc un an nou fericit, magic!

5 comentarii:

  1. Foarte frumos, felicitari pentru tot ce ai realizat in 2015 si sa o ti tot asa si in 2016

    RăspundețiȘtergere
  2. I liked Interstellar much less than everyone else did. I didn't think it was bad but not nearly as good as I had heard

    RăspundețiȘtergere
  3. Un an nou cel putin la fel de bun ca 2015.

    RăspundețiȘtergere