vineri, 19 februarie 2016

Review - Bioderma Cicabio

Buna seara dragii mei! M-am gandit astazi, dupa o lunga si nemotivata absenta pe blog, sa reincepem o serie de articole de tip review, pe care mai mult ca sigur le veti gasi folositoare! Mai ales voi, dragile mele cititoare, pasionate de frumusete si ingrijire! Astazi, vedeta articolului, este crema reparatoare hidratanta CICABIO de la Bioderma. Am achizitionat acest produs in luna Ianuarie, cand nu am mai reusit sa mai fac fata pielii uscate de pe fata si maini. Pretul de achizitionare a fost de 40 de lei, dar exista posibilitatea gasirii acestuia si la un pret mai accesibil in magazinele de specialitate sau cele online. Nu va garantez, insa eu nu am avut timp sa caut prin alte locuri aceasta crema, asadar, atat va pot spune deocamdata legat de pretul de referinta. Cicabio protejeaza pielea deteriorata si o hidrateaza profund, previne proliferarea bacteriana datorita actiunii zincului & elimina disconfortul. Am folosit aceasta crema atat pe maini cat si pe fata, in special in acele zone care prezentau semne de uscare excesiva, si descuamare. Ca si textura si consistenta, aceasta se prezinta ca si o crema de zi/lotiune normala, cu absorbtie rapida si eficienta maxima. Culoarea bej a cremei, se datoreaza ingredientelor active. Dupa aplicare, pe piele va ramane o banda fina de produs, care va asigura protectia pielii pe durata zilei, si confort in zonele in care apare disconfortul cauzat de uscarea excesiva si descuamare. Aceasta pelicula, este usor lipicioasa (pana la absorbtie), asadar, este indicat sa nu va imbracati imediat ce ati aplicat produsul pe piele (mai ales daca o aplicati pe corp). In rest, puteti sta fara griji, pentru ca nu va pateaza hainele!



In ceea ce priveste rezultate, in cazul meu, acestea au putut fi observate dupa 2-3 zile de la utilizare. Am aplicat crema local, doar in zonele afectate, atat dimineata cat si seara, imediat dupa ce am avut grija ca pielea sa fie curatata si uscata. Pe mine m-a ajutat foarte mult la diminuarea aspectului de piele crapata si descuamata, si la calmarea senzatiilor de arsura si mancarime provocate de micile rani provocate de capriciile vremii sau de contactul cu substante iritante. Produsul nu contine parfum, si are un miros caracteristic, oferit de ingredientele folosite. Daca sunteti in cautarea unui produs hidratant si calmant al pielii iritate si sensibilizate de factorii externi, atunci Cicabio este un ajutor de nadejde. Va recomand cu mare drag crema si sper sa va fie de mare ajutor la nevoie.

3 comentarii: