sâmbătă, 19 martie 2016

Cele mai noi achizitii

In ultima perioada, dupa cum ati putut observa, activitatea din mediul online mi-a fost destul de limitata. Acest lucru se datoreaza in principal faptului ca sunt in marea majoritate a timpului ocupata cu serviciul dar si cu facultatea, caci, de curand, m-am apucat si de redactarea lucrarii de licenta si de finalizarea unor alte deadline-uri care nu mi-au mai permis sa deschid atat de des blogspot. Dar desigur ca nu voi lasa niciodata ca aceste activitati cotidiene sa ma faca sa renunt la pasiunile mele, asa ca desi am accesat destul de putin paginile mele preferate, mi-am facut timp in unele zile si pentru cateva cumparaturi online. Ori de pe telefon ori de pe calculator, accesarea magazinelor online mi-a fost facilitata de o conexiune permanenta la internet, asa ca am fost sa spunem, in permanenta in legatura cu schimbarile din lumea modei si nu numai. Asadar, vreau sa va spun astazi cu ce m-am mai innoit in aceasta primavara, dar si ce alte produse astept sa ajunga la mine in urmatoarele zile, pentru ca da, shopping-ul ramane activitatea mea preferata si cu siguranta si a voastra! Si pentru ca primavara a intrat de timpuriu in putere, mi-am permis sa renunt la ghetute si cizme, si sa ma aventurez in zilele cu soare, cu noii mei pantofi casual de la Dasha, pe care i-am achizitionat destul de recent, si la un pret super bun. Design-ul mi-a atras atentia chiar de la inceput, desi auriul nu se numara printre nuantele mele de suflet. In realitate, nu sunt chiar atat de stralucitori pe cum va imaginati, si chiar sunt comozi si de mare efect.


De pe Ilikeoutlet, mi-am achizitionat 2 camasi albe, una de la Asos, si alta de la Vero Moda, ambele cu mici detalii sclipicioase (paiete, pietricele), pe guler si pe umeri, si de care ma declar 100% multumita. Sunt bune la material, au venit fara defecte, si chiar a doua zi de la plasarea comenzii. Am fost chiar uimita ca s-a putut realiza trimiterea coletului atat de rapid, atat in cazul outlet-ului cat si a magazinului Dasha, care de asemenea, mi-au livrat pachetul chiar a doua zi. Am apreciat enorm acest aspect, si astfel, m-am declarat o clienta multumita si fidela a acestor doua site-ul de fashion. 



Si cumparaturile nu se opresc aici! Din outlet-ul Cream, am plecat cu inca 2 camasute Zara absolut minunate, pentru care am platit foarte putin, si la fel, fiind pastrate impecabil si fara pete sau defecte. Iar din Terranova, cu o pereche de pantaloni pentru alergat, si trei camasi, plus cateva tricouri de stat pe acasa. Printre altele, mi-am mai achizitionat si cateva oje Wibo din DM, care apropo, nu este la fel de tentant pentru mine precum m-as fi asteptat, dar si alte cateva produse de ingrijire necesare pentru aceasta perioada, printre care se numara o lotiune de corp si cateva geluri de dus de la Yves Rocher, gelul spumant pentru corp si par de la Klorane pentru bebelusi, dar si crema pentru orp de la Vichy cu factor de protectie solara 50, pe care am folosit-o si vara trecuta, si pe care o consider deja un produs de nelipsit din rutina mea de ingrijire a corpului. In ceea ce priveste cartile, am profitat de targul de carte Librez desfasurat saptamana trecuta in Palas, si mi-am bifat de pe wishlist urmatoarele carti: Ugly Love, Regina Rosie, Mintile lui Billy Milligan, Mandrie si Prejudecata, Emma. 



In urmatoarea perioada, intentionez sa imi iau cateva gentute noi, si rochite, dar si alte carti, pentru ca dupa cum puteti observa, cititul a inceput sa fie una dintre activitatile mele de mare interes, si sper cat de curand, sa revin si cu acele recenzii pe care vi le-am tot promis! Stiu, am intarziat destul de mult la acest capitol, dar promit ca orice s-ar intampla, nu voi mai lasa ca lipsa de timp sau de inspiratie, sa imi fure oportunitatea de a pastra un dialog cu voi, aici pe blog. Va pup si va imbratisez, si va doresc un weekend cat mai placut si reusit din toate punctele de vedere! :)

4 comentarii:

  1. foarte dragute toate! astept sa te vad cu acei pantofiori. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful post! I'm your new followers # 821 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautyecupcakes.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. so cool :) I’m in love with the gold shoes :)
    www.agnesgown.com

    RăspundețiȘtergere