duminică, 29 mai 2016

Alege cele mai bune accesorii pentru masina ta si mergi linistit oriunde iti doresti!

Am fost in ultima perioada foarte stresata. Partial din cauza examenelor si a dead-line-urilor de la job, cat si din cauza numeroaselor drumuri de tara pe care a trebuit sa le fac. A inceput sezonul nuntilor, si cum firma mea se ocupa de realizarea de aranjamente florale pentru evenimentele din aceasta sfera, luna Mai a fost extrem de agitata si intr-o continua miscare. S-a intamplat adesea ca unele evenimente, sa se desfasoare in afara orasului, asa ca a trebuit pe langa activitatea de florist si sales assistant, sa asigur si transportul aranjamentelor florale si accesoriilor la diferite locatii. Din fericire, nu a trebuit sa merg cu masina persoanala, insa stresul a fost la fel de mare, deoarece a trebuit sa fiu intr-o permanenta stare de alerta, avand in vedere ca in masina se aflau nu doar aranjamente florale extrem de fragile, cat si alte persoane, pe care trebuie sa le transport in siguranta la destinatie. Uneori, a fost necesar sa plecam in zori, pentru ca mi-am dorit sa prind liber pe sosele, dar trebuie sa recunosc faptul ca ma imi este teribil de teama sa circul pe timp de seara cu masina.


Drumurile de tara de la noi, se afla insa intr-o stare groaznica, iar ploile din ultima vreme, au ingreunat drumul, astfel ca am considerat ca a fost mai mult decat necesar sa le cer sefilor mei o masina care sa fie corespunzator dotata atat cu cauciucuri de calitate, cat si cu becuri H4 pentru Dacia Logan pe care o avem la dispozitie pentru aceasta ruta, intocmai pentru a preveni eventualele neplaceri cauzate de iluminatul nesatisfacator al soselelor. Dar ce stiu eu despre aceste becuri auto? Pai mai nimic! Asa ca atunci cand am aflat ca trebuie sa duc chiar eu masina la un service auto pentru a ma ocupa de buna starea acesteia si a adauga eventualele accesorii pe care le consider necesare pentru o calatorie fara necazuri, am zis ca mai bine merg fara decat sa ma complic! Insa am inteles cat de importanta este iluminarea corespunzatoare a automobilui, asa ca imediat ce am inteles ca exista totusi o diferenta intre becuri led pentru acasa si cele pentru masina, nu am mai stat pe ganduri si am apelat la serviciile unui service pentru a scapa de orice grija. Am ales ca becurile H4 sa fie cele care vor fi adaugate in locul celor dezafectate, iar despre acestea pot spune doar ca sunt becuri cu halogen, cu soclul mare si cu doua faze. Si daca stiam cat de usor este sa le schimbi, nici nu cred ca mai duceam masina la service, dar apoi m-am gandit ca mai bine las un profesionist sa se ocupe de asta, decat sa stric eu cate ceva si mai apoi sa primesc mustrari din partea sefilor. Totusi, consider ca a fost o decizie destul de inteleapta schimbarea becurilor masinii, avand in vedere ca cele anterioare, furnizau o lumina slaba. Acum, noile becuri, imi asigura o buna vizibilitate in trafic si usurinta la condus pe timp de noapte. Tin foarte mult la siguranta mea, si consider ca iluminatul corespunzator al autoturismului este de importanta maxima. 

Un comentariu: