joi, 26 mai 2016

Ce produse mi-am cumparat in luna Mai

De pe blog, desigur! Stiu, am lipsit dea timp, iar acest lucru s-a putut observa. Activitatea mea in mediul online a fost mai mult decat limitata in ultima vreme, dar chiar si asa, nu mi-am schimbat deloc obiceiurile! Desi nu am mai avut timp liber pentru shopping asa cum mi-as dori, tot am reusit sa imi cumpar cate una alta si sa imi mai bifez cateva dorinte de pe wishlist-uri mai vechi, sau altele mai recente. Daca ma intrebati care sunt cele mai interesante produse lansate in ultima perioada, atunci nu o sa am un raspuns pentru voi, pentur ca nu am mai avut cum sa tin pasul cu noutatile, dar totusi, cate ceva tot am reusit sa mai prind. In ultima postare de tip wishlist, v-am aratat cateva produse de make-up pe care le vreau, iar astazi, o sa va prezint cateva pe care mi le-am achizitionat recent. Parfumurile au fost pe primul plan luna aceasta. Mi-am dorit foarte mult un parfum putin diferit de ceea ce obisnuiesc sa port, asa ca am petrecut cateva ore in fata laptopului si am ajuns la concluzia ca apa de parfum Cartier Baiser Vole este ceea ce imi trebuie. Am avut norocul de a primi si o mostra chiar inainte de a-l cumpara, si astfel m-am convins ca da, acest parfum este the one! Este intens, persistent, diferit, unic! Este perfect din toate punctele de vedere!


Si pentru ca am fost cuminte, si mi-am luat toate examenele cu note maxime si am si lucrat zilnic, parintii mei mi-au facut cadou un set cu apa de parfum si lotiunea de corp Dior J'Adore , pe care nu il aveam pe wishlist, dar nu strica sa il! Este o ideea mai dulce decat restul parfumurilor mele, dar totusi, este delicios! Primele note sunt cu siguranta mult prea ametitoare si intense pentru gustul meu, dar imediat ce acestea se aseaza si lasa notele de mijloc sa iasa la suprafata, pielea mea este rasfatata cu o aroma irezistibila de Iasomie si Ylang-Ylang ravasitor. Evit sa il port pe timp de zi, pentru ca este cu mult prea dulce pentru gustul meu. Daca ma intrebati insa care dintre cele doua imi place mai mult, cu siguranta ca voi alege Cartier, care este demential!


Marca de dermato-cosmetice La Roche Posay mi-a depasit asteptarile in vara anului trecut, asa ca si in acest sezon, am optat pentru lotiunea Anthelios cu SPF 50+ si Posthelios, care au facut echipa buna. Vi le recomand pentru ca sunt cu adevarat de mare ajutor pe timp de vara, cand soarele ne da batai de cap! Eu una, fara o crema de fata si corp fara factor de protectie, nu mai ies din casa! Si nici nu imi doresc sa ris sa fiu sincera... de ceva vreme, ma laud cu un ten luminos si curat, si chiar nu as vrea sa stric acest aspect. Niciodata nu am avut tenul intr-o forma atat de buna, si nu ma laud, dar m-am chinuit ceva  pana sa ajung la acest stadiu, dar nimic nu este imposibil! Imi mai dau mici batai de cap unele mici cosuri in aceea perioada a lunii, dar nu ca si inainte. Iar in materie de haine si incaltaminte, nu prea am cu ce sa ma laud. Nu am gasit nimic interesant prin magazine, si doar o pereche de balerini mi-au fost pe plac in asa masura incat sa ii cumpar. Sper sa reusesc sa imi gasesc totusi in urmatoarea perioada o tinuta pentru cursul festiv si banchetul de sfarsit de an universitar, pentru ca nu sunt deloc incantata de rochitele pe care le am in acest moment, insa ramane de vazut ce stil voi aborda si pe ce culori voi merge. Pana atunci, astept sa imi spuneti cu ce produse va mai laudati si voi si ce alte cumparaturi interesante ati facut in ultima perioada. Pupici!

2 comentarii:

  1. Dior J'adore este parfumul meu preferat. Pur si simplu nu m-ar deranja daca l-ar folosi toti din jurul meu, ador sa fiu inconjurata de aceasta aroma!

    Sa il porti cu placere! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Dior mie imi place Addict, in sticluta albastra :)

    http://www.passionforstylishlife.com/

    RăspundețiȘtergere