luni, 30 mai 2016

Cum sa scapi de durerile de spate rapid si eficient

... imi sopteste usor motanul din celalalt capat al camerei. Inca este somnoros, dar fericit ca in sfarsit am terminat cu serviciul pe ziua de azi, si ca are cine sa il alinte. Se ridica gratios si imi face loc langa el, pe unul din cele doua fotolii de masaj, din camera de zi, asteptand cu nerabdare ca eu sa apas butonul care ne face pe amandoi sa uitam de grijile de peste zi, si sa ne relaxam impreuna. Dar din pacate, examenele de pe acest ultim semestru de facultate bat la usa, iar eu, tot ce imi doresc, este sa raman aici, in acest fotoliu cu masaj, fara sa fac nimic. Dar cum as putea sa fac asta, cand grijile nu imi dau pace? Aproape ca nici nu mai stiu ce inseamna timp liber si vacanta, pentru ca sunt intr-o continua miscare in aceste zile, si doar aceste clipe petrecute rapid intr-un fotoliu cu masaj, ma ajuta sa ma destind putin, ca sa o pot lua de la capat. Adevarul este ca fara un fotoliu de acest gen, nu stiu cum as mai trece peste o zi atat de agitata la job si facultate. Poate doar o zi la spa petrecuta cu prietenele, ar putea sa mai stearga putin din oboseala ce a pus stapanire pe mine, insa cum nu imi permit astfel de arogante, raman la varianta cea mai accesibila si rapida pe care o stiu. M-am intrebat adesea, cum ar fi daca mi-as putea aduce de acasa, scaunul de birou preferat? Probabil as sta cu mult mai relaxata, as scapa de durerile de spate, si m-as bucura de o zi petrecuta in confort! Statul pe scaun timp de 8 ore nu este tocmai ok pentru coloana mea.


Inca de mica am avut dureri frecvente de spate, care in timp s-au agravat, pentru ca nu reuseam sa imi corectez postura, dar parintii mei au inteles ca am nevoie de un fotoliu cu masaj pentru a relaxa muschii, astfel ca nu am fost deloc surprinsa atunci cand mi-au propus sa aruncam o privire pe aceasta oferta speciala la fotolii de masaj, pentru a ma scuti de permanenta stare de oboseala si de durerile frecvente, cat si de exercitiile fizice istovitoare. Acum ca am propriul meu fotoliu cu masaj in camera, pot spune ca sunt un om implinit. La inceput, ceilalti membri ai familiei, vedeau fotoliul ca un moft, dar pe masura ce au descoperit utilitatea acestui aparat, au inteles importanta utilizarii unui fotoliu care ajuta muschii si coloana vertebrala sa se relaxeze dupa efort fizic prelungit sau alte excese. Defapt, acesta este si rolul lor! Fotoliile cu masaj, urmaresc detensionarea muschilor de la nivelul gatului, umerilor, mainilor si picioarelor, fiind programabile si usor de folosit. Sunt indicate tuturor persoanelor care sufera de rigiditate musculara, si vin intr-o gama variata de modele, in functie de buget,preferinte, marca etc. Eu personal consider ca aceste piese de mobilier sunt foarte utile, mai ales pentru cei care sunt in permanenta obositi si prezinta spasme musculare. Daca doriti sa aflati mai multe informatii cu privire la utilitatea dar si de un pret fotoliu masaj aproximativ, va sugerez sa studiati ofertele online din magazinul Komoder.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu