joi, 26 mai 2016

Mergeti cu noi in aceasta vara in Palma de Mallorca!

Nu cred ca a fost vacanta de vara pe care sa nu o petrec undeva departe de casa. Chiar si atunci cand nu am avut suficiente resurse financiare sau timp, cumva am reusit sa ajung chiar si la noi in tara undeva, ca sa ma relaxez putin si sa uit de stresul continuu de la job. In aceasta vara, ne-am propus sa mergem impreuna cu niste prieteni, intr-o vacanta scurta pana in Palma de Mallorca, pentru ca nu am avut pana acum ocaia sa vizitam acest colt de rai. Am inteles ca este o zona foarte frumoasa, cu plaje superbe si preturi accesibile pentru turistii de pretutindeni, asa ca ne-am gasit online cateva oferte sejur Palma de Mallorca 2016 potrivite pentru bugetul nostru.



Ne-am gandit ca o varianta si mai ok pentru noi, ar fi inchirierea unei masini pe tot parcursul sederii, pentru a ne bucura de peisajele incantatoare ale muntilor Tramuntana, unde vom vizita cu siguranta si Capul Formentator, punctul cel mai nordic al insulei. Dar daca si voi va ganditi sa ajungeti aici in urmatoarea perioada dar nu va gasiti in posibilitatea de a inchiria o masina pentru uz personal, atunci puteti apela cu incredere la reteaua de transport public, care ofera acces facil spre toate locatiile importante de pe insula. Am inteles ca Palma de Mallorca este locul perfect pentru cei care iubesc istoria si poti pleca de aici cu un bagaj de cunostinte destul de bogat. Aici vom putea gasi numeroase atractii turistice, precum ar fi Palatul Almuidana, Castelul Bellver, Catedrala Santa Maria, Catedrala La Seu, si multe altele, pe care abia astept sa le descopar in aceasta vara! Cum v-am spus si mai sus, noi am apelat cu incredere la serviciile de pe Tui-TravelCenter.ro pentru organizarea acestei mici escapade, si suntem mai mult ca siguri ca va fi totul ok. Avem ceva timp de cand ne cumparam biletele de vacanta de pe internet, si pana acum, pot spune ca totul a mers ca pe roate, ba chiar ne-am putut bucura de reduceri de pret si oferte foarte interesante. Pentru anul viitor, ne-am propus sa ajungem putin mai departe de Europa, insa ramane de vazut daca vom pune in aplicare planul. Avem deocamdata certitudinea ca acest sejur Palma de Mallorca va fi unul de vis, din care nu ne vom mai dori sa ne intoarcem, avand in vedere ca amandoi suntem indragostiti iremediabil de mare si de plaja. Iar in Mallorca, sunt cele mai luxuriante plaje si cea mai cristalina apa din cate am aflat, asa ca sunt sigura ca vom petrece clipe minunate pe aceste meleaguri catalane!


2 comentarii: