joi, 26 mai 2016

Tu ce salata ai mancat astazi?

Cand m-am anagajat, nu credeam ca voi reusi sa imi dau peste cap atat de tare orarul cu mesele din timpul zilei. Acum ca marea majoritate a timpului o petrec la birou, nu mai pot sa imi programez pauzele de masa dupa bunul plac, astfel ca vrand-nevrand, ma vad nevoita sa imi pregatesc de acasa un pachetel pentru a fi luat in geanta.La inceput, mi-a fost destul de greu cu aceasta schimbare, iar durerile de stomac mi-au dat de inteles ca trebuie sa iau masuri in aceasta privinta, asa ca am lasat deoparte mancarea nesanatoasa, sandvich-urile si snack-urile rapide, si am schimbat in intregime meniul. Acum, imi pregatesc rapid in fiecare dimineata o caserola cu spanac proaspat comandat de pe cosuldelegume.ro pentru ca ziua mea sa inceapa cu o doza de energie si vitalitate! Mereu mi-a placut spanacul, iar in combinatie cu ciuperci si alte legume, este absolut delicios si o gustare satioasa si plina de fibre! La inceput, colegii mei se uitau destul de ciudat, iar eu incepusem sa ma simt usor demoralizata de faptul ca in biroul se prefera mancarea de tip fast food, dar mai apoi mi-am dat seama ca nu am absolut nici un motiv pentru a renunta la obiceiurile mele sanatoase cat si la o alimentatie corecta si bogata in nutrienti. Asa ca de fiecare data cand ma aflu in impas, si nu stiu ce o sa mananc in urmatoarea zi, caut pe internet retete cu cartofi crescuti fara ingrasaminte, si incep sa o prepar in caserola mea preferata, care mereu atrage atentia intr-un mod pozitiv atat prin coloristica sa, cat si prin continut. Ma bucura foarte mult faptul ca recent, am fost intrebata ce alte idei de mixuri de salate mai am, si ca o parte mare din colegi, au inceput si ei sa prefere mancarea sanatoasa, si salatele la birou, si ca astfel, incercam sa ne dezvatam de pizza, hamburgeri si cartofii prajiti care nu fac decat sa ne afecteze sistemul digestiv si ne pun in pericol sanatatea.


Daca si voi va aflati in imposibilitatea de a merge in fiecare dimineata la market sau la piata pentru a va achizitiona legume proaspete din gradina taranilor, atunci va recomand sa le comandati chiar online! Da, acum este posibil sa cumperi legume, fructe si chiar ierburi aromate sau sosuri, la preturi accesibile, de pe cosuldelegume,ro, care sprijina o alimentatie si un stil de viata cat mai sanatos, oferind cele mai gustoase produse de sezon, lipsite de biostimulatori pesticide si ingrasaminte chimice. Uitati de mancarea fara gust cumparata din hypermarket si de snacks-urile bogate in aditivi si coloranti alimentari, si pregatiti-va pentru a experienta senzoriala delicioasa cu un mix de legume si seminte care voi aduce un strop de savoare si culoare in viata monotona de la birou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu