sâmbătă, 21 mai 2016

Wishlist de Mai

Vara se apropie cu pasi repezi, asadar, se cere si o noua schimbare in dulapul de imbracaminte cat si make-up! Mi-am pus pe lista de dorinte din aceasta luna doa cateva mici produse, pentru ca am in acest moment alte prioritati, insa nu pot renunta la cateva mici capricii, pentru ca stiu ca mai apoi voi regreta ca nu le-am achizitionat la timp. In materie de make-up, nu stiu care sunt noutatile, pentru ca sincer, nu prea am avut timp de urmarit pe alte bloguri noile campanii si aparitii, dar peste cele de la Make-up Shop nu am putut trece cu vedere! Paleta de iluminatoare de la Sleek Solstice este fenomenala si trebuie sa o am! Acelasi lucru l-as putea spune si despre noile nuante de ruj Sleek Matte Me dupa care plang de mai bine de doua saptamani! Din pacate, in magazinul din Iulius Mall din Iasi, nu am gasit decat doar trei din cele sase noi variante, dar astept sa se refaca stocul si sa ma aprovizionez cu cele ce imi plac mie in mod deosebit. Trebuie sa va spun ca in acest an, am folosit exclusiv rujurile cu finish mat si le ador! Din ce am auzit, si cei de la Oriflame au scos pe piata un produs pentru buze asemanator, si suna destul de bine. Din pacate, nu am reusit sa contactez nici un reprezentat, dar cu siguranta o voi face! Adica, voi ati vazut ce nuante divine au?


In materie de imbracaminte, nu sunt foarte pretentioasa in acest sezon. Am observat ca dantela a revenit in tendinte, la fel si volanasele si camasutele vaporoase, asa ca nu pot decat sa ma bucur pentru ca eu ador toate acestea! Serenity Blue in schimb, a devenit o nuanta pe care o indragesc foarte mult, desi pana acum toate tonurile de albastru imi displaceau. Cele ce urmeaza sa le vedeti mai jos, sunt adunate de pe Sheinside desigur. Tot de acolo continui sa-mi cumpar cate una alta. Incaltamintea o cumpar insa din magazinele fizice, pentru ca imi doresc sa probez inainte de a cumpara. Imi plac mult pantofii metalizati care au pus stapanire pe piata, iar balerinii mei cu irizatii argintii sunt perfecti pentru orice tip de tinuta. Ramane sa imi pun cativa bani deoparte in urmatoarea perioada pentru o pereche de ochelari de soare noua, in rest, cam atat cu lista de dorinte de pe luna Mai. 





4 comentarii: