marți, 14 iunie 2016

All about books

Ma gandeam zilele acestea, ca tare mi-ar fi placut sa ajung la Bookfest, sa iau parte la noile lansari de carte, sa profit de reduceri si sa imi intanesc booktuberii preferati, sau poate chiar si scriitorii! Am terminat recent de citit si ultima carte noua (adica ultima pe care am reusit sa o cumpar), si am ramas pe 0 cu banii alocati pentru carti in aceasta luna, dar zau ca nu ma pot opri din citit! Am incercat si variata cu pdf-uri, dar nu ma pot obisnui cu cititul pe telefon, mai ales ca o buna perioada, am preferat cartile "paper made" sa le zic asa, deci no online reading for me! Acum chiar nu stiu spre ce gen sa ma indrept, si ca sa fiu sincera, da, imi doresc sa incerc ceva nou!

Ma gandeam sa continui sa citesc din cartile lui Gillian Flynn, pentru ca sunt mai mult decat interesante povestile acesteia! Cartile ei sunt wow!, au acel element surpriza care te socheaza, si te face sa iti doresti mai mult, desi unele pasaje te fac sa te cutremuri, dar ramane totusi o scriitoare pe care trebuie sa o urmaresti! Dar tot raman fara prea multe alegeri pentru urmatoarea perioada, caci nu am avut cand sa urmaresc cele mai noi lansari de carte si aparitii prin librarii. Chiar imi doresc sa investesc intr-o biblioteca cat mai variata, si sper cat de curand sa imi indeplinesc visul! Am strans o colectie frumusica de carti YA si SF, dar si altele, si sunt tare mandra de mine! Sper in curand sa imi maresc colectia, si sa pot sa citesc mai multe carti, desi lunile urmatoare se anunta pline de deadline-uri si tot felul de activitati care o sa ma tina departe de citit si blog. As vrea sa aflu ce carti ati mai citit voi in ultima perioada si ce recomandari aveti. Sunt deschisa la noi propuneri, asa ca nu ezitati sa imi comunicati ceva titluri noi care v-au placut!

Un comentariu: