miercuri, 15 iunie 2016

Anul schimbarilor

Anul 2016, a fost pentru mine si familia mea, anul schimbarilor. Am considerat ca este nevoie de ceva nou in viata noastra, pentru un inceput diferit si o viata plina de fericire si calmitate, asa ca ne-am decis ca cel mai bine ar fi sa ne transformam complet casa. Am renuntat la elementele decorative inutile, am varuit toti peretii in culori vesele, am schimbat mobila acolo unde a fost nevoie, si apoi am trecut la amenajarea curtii interioare si la schimbarea infatisarii gardului. De ce am ales sa schimbam si plasa de gard? Pentru ca dupa ce am dat o noua infatisare exteriorului casei, ne-am dat seama ca vechiul gard, nu face parte din aceeasi poveste. Adevarul este ca se cerea a fi inlocuit cu un model nou, si sa cumparam stalpi pentru gard de la emenatwork.ro pentru un design inovator si noutate, a fost cu siguranta o idee excelenta!

Nu ne-am gandit ca vom putea schimba intr-o perioada atat de scurta si infatisarea gardului, dar ne bucuram enorm ca s-a putut realiza acest lucru! Cei drept, preturile mici si accesoriile variate ne-au venit in ajutor, astfel ca am reusit din micile economii stranse, sa realizam o schimbare aproape in totalitate a casutei noastre dragi. Acum, toate elementele se armonizeaza perfect! Plasa de gard verde sudata ofera un look aparte si este cu siguranta o varianta accesibila si la indemana pentru cei care isi doresc sa isi schimbe gardul de la casa in urmatoarea perioada. Plasa de gard se prezinta sub diferite forme, si poate fi deopotriva folosita pentru ingradirea curtii, cat si a altor zone in interior. Materialele utilizate sunt de o calitate exceptionala, astfel ca nu se vor deteriora rapid, nici nu vor suferi deteriorari majore, dar desigur ca este important ca acestea sa fie si intretinute. Pentru mine si familia mea, cam aici se incheie lista de renovari si noutati aduse anul acesta casutei noastre. Vom incerca pana la sfarsitul anului sa mai aducem unele imbunatatiri pe ici pe colo, si sa pastram ordinea in casa si in curte, pentru ca pe viitor, sa nu fie nevoie sa mai investim iarasi in materiale pentru a inlocui eventualele daune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu