luni, 23 mai 2016

Fiecare super-erou isi are uniforma lui!

Fiecare super-erou, isi are uniforma lui! Cu totii putem fi considerati super-eroi la locul de munca, mai ales atunci cand ne facem treaba cu drag si devotament! Fiercare job isi are farmecul lui, insa sunt si cateva care oricat de placute ar fi, pot sa iti strice tot cheful atunci cand te pune in situatia de a fi nevoit sa iti imbraci costumul, sau mai corect spus, salopeta de lucru, pe care poate nu o placi in totalitate, dar ce poti face? Asta iti este jobul si trebuie sa te conformezi regulilor! Dar asta nu inseamna ca trebuie sa si accepti clasicele salopete de lucru banale si prost croite, ci iti poti alege chiar tu uniforma pe care sa o porti la jobul tau zilnic! Eu cel putin, am renuntat la hainele mele, si mi-am imbraca costumul de super-erou si acum imi fac treburile fara probleme, sau griji ca ma voi putea murdari! As putea spune ca stralucesc in noua mea salopeta de lucru! Dar unde gasim salopete de lucru ieftine? Am nevoie urgenta de o salopeta noua, care sa fie placuta la vedere si sa ma ajute sa imi pastrez si hainele curate, asta pentru ca lucrez intr-un mediu nu chiar curat, si risc de fiecare data cand incep sa creez un nou aranjament, sa imi patez hainele, sa le rup chiar, si sa nu mai pot sa le repar. Pana acum, nu am considerat ca este necesara purtarea unui costum de protectie, desi colegele mele mi-au spus ca ar fi bine sa ma schimb de hainele pe care le port in oras, dar nu le-am dat atentie la inceput, dar mai apoi, cand am vazut ca au avut dreptate. mi-am tot batut capul si am inceput sa caut pe internet salopete de lucru ieftine, pe care sa le pot achizitiona rapid, si purta fara probleme in geanta. 

Noua mea salopeta de lucru este minunata! Este facuta custom made pentru mine, si ma simt super purtand-o! Este realizata dintr-un material de o foarte buna calitate, care nu permite trecerea substantelor nocive sau a murdariei dincolo de el, si astfel ca la sfarsitul unei zile de munca, ma simt increzatoare in look-ul meu care a fost pastrat integru! Ma simt exact asemenea unui super-eroi cand imi imbrac salopeta de lucru, pentru ca stiu ca acum, pot face orice in noua mea tinuta de lucru, creata special pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu