miercuri, 13 iulie 2016

Review - Plaisirs Nature Yves Rocher

Buna seara, dragile mele! Daca nu v-ati culcat inca, mi-ar placea sa stam putin de vorba despre produsele Yves Rocher din gama Les Plaisirs Nature, de care m-am indragostit vara aceasta! Cred ca de combinatia de zmeura-menta in mod special, caci din aceasta categorie imi am si eu produsele despre care mi-am propus sa vorim in seara aceasta! Am primit in dar la finalul lunii Iunie, un set alcatuit din gel de dus, lotiune de corp si gel de dus exfoliant, care mi-au inveselit si energizat diminetile caniculare ale lunilor calduroase si lenese de vara. Combinatia aceasta de zmeura-menta, este delicioasa, si aproape ca un boom de vitalitate, ajutandu-te sa te trezesti din somn, ca sa te poti bucura de o zi plina de veselie si parfum dulce mentolat! As spune ca vedete acestui set, este sticluta de gel exfoliant, care ofera la sfarsitul zilei, un moment de relaxare suprema, si o piele fina ca de bebelus! Particulele exfoliante sunt de dimensiuni reduse, si asigura curatarea pielii de impuritati, in timp ce improspateaza simturile. Spuma este bogata, si sincer, nu m-am asteptat sa fie atat de luxurianta avand in vedere ca este un produs care urmareste exfolierea. Adica, toate produsele pentru exfoliere pe care le-am folosit, nu stateau foarte bine la capitolul spuma, asa ca intelegeti entuziasmul meu legat de acest produs, pe care il ador din toate punctele de vedere! Lotiunea de corp urmeaza in topul preferintelor mele, datorita faptului ca este un produs foarte lejer, care se absoarbe rapid in piele, si nu o lasa lipicioasa.


Are acelasi miros placut dulce-mentolat, si se pastreaza chiar bine pe piele, ba chiar se si impregneaza in haine. Consistenta lotiunii este ok, nici prea densa nici prea lichida, undeva la mijloc, numai buna de aplicat imediat dupa dus, sau chiar si in orice moment al zilei, pentru hidratare si parfumare subtila cu o aroma naturala si dulce de zmeura. O combinatie foarte interesanta si delicioasa pentru aceste zile caniculare! Inca o data, ma declar indragostita de produsele pentru baie si ingrijirea corpului de la Yves Rocher! Sunt cu siguranta o alegere potrivita pentru orice sezon, iar aromele difera, astfel ca va puteti gasi cu usurinta preferatele printre gamele disponibile in magazine. Va recomand cu mare drag gama Les Plaisirs Nature, si in mod special combinatia energizanta zmeura-menta! Daca ati incercat si voi celelalte variante, atunci astept cu mare drag sa imi spuneti care sunt preferatele voastre! Pupici!

2 comentarii: