sâmbătă, 30 iulie 2016

The Book Blogger Tag!

Helou guys! Nu am mai facut de mult un tag legat de carti, asa ca m-am gandit can u ar fi o idee rea sa revin la acest mic obicei si sa completez o serie de tag-uri care au tot circulat in aceasta vara prin blogosfera. Daca va plac si voua urmatoarele tag-uri ce vor aparea in urmatoarele zile pe blogul meu, atunci le puteti prelua si voi, sa imi puteti raspunde intr-un comentariu la intrebari. Asadar, haideti sa dam startul la The Book Blogger Tag!



1. Top 3 lucruri pe care nu le suporti la o carte.
  1. Cred ca cel mai mult ma deranjeaza sa descopar in librarii, carti zgariate, murdarite, sau cu alte cuvinte, "agresate" fizic, de catre alti cumparatori. De ce nu pot oamenii sa se uite la ele, sau le sa rasfoiasca intr-un mod civilizat? Daca tot nu ai de gand sa cumpaeri aceea carte, macar las-o asa cum a venit! In tipla, fara defecte, fara urme de indoituri, sau pete! Tine totusi de bun simt!
  2. Un alt lucru ce ma deranjeaza la o carte, este limbajul obscen. Inteleg ca unele personaje au un limbaj murdar, dar totusi, chiar este necesar? Chiar este?
  3. si nu in ultimul rand, detesc cartile cliseice! Ea de 16 ani, indragostita pana peste cap, el de 20 si ceva, bad-ass si nehotarat. Foarte rar mi-a fost dat sa gasesc o carte in care ea sa fie puternica, decisa si cu o personalitate puternica. Foarte rar, dar totusi posibil! (Aka, Angelfall!)


2. Descrie locul tau perfect pentru citit.
In ultima perioada, am preferat sa citesc in pat, dar au fost si zile in care m-am facut comoda in scaunul de birou. In general, prefer sa citesc in casa, in liniste, sau cu muzica pe fundal.



3. Trei confesiuni legate de carti.
  1. Imi place sa fac o poza citatelor/pasajelor care mi se par importante, sau care imi transmit ceva. Nu imi place sa subliniez cartile sau sa evidentiez cu markerul foile, asa ca prefer sa las semne de carte sau post-it-uri care sa ma duca la pagina cu pricina. 
  2. Colectionez trilogii. Stiu ca nu este ok pentru bugetul meu si sanatatea mea psihica (innebunesc atunci cand nu gasesc volumele urmatoare unei serii), dar fiecare cu piticul lui! 
  3. Ma identific mult cu unele personaje si povesti,

4. Cand a fost ultima data cand ai plans in cursul lecturarii unei carti?
Chiar saptamana trecuta! Ce carte? Pai Ugly Love de Colleen Hoover. M-am indragostit de cartile ei, de stilul ei, de personaje, de tot! 



5. Cate carti se afla in acest moment pe noptiera ta?
Nu obisnuiesc sa tin cartile pe noptiera, ci la raft. Dar o sa va spun care sunt urmatoarele carti la must-read, atunci ar fi Chemarea Ingerului de Guillame Musso, si Rosu si Negru de Stendhal.


6. Care este gustarea ta preferata in timp ce citesti?
Nu obisnuiesc sa mananc in timp ce citesc. Poate doar sa savurez un pahar cu suc sau o prajitura mica intr-o pauza, dar prefer sa nu imi fac un obicei din a manca in timp ce citesc, pentru ca nu suport cartile murdare de mancare.


7. Numeste trei carti pe care le-ai recomanda tuturor.
Cred ca in fruntea clasamentului, se afla Spulbera-ma de Tahereh Mafi. A fost, este, si va fi mereu, seria mea preferata. Pe locul urmator, se afla o carte extrem de emotionanta si speciala, si aici ma refer la Iti voi darui soarele de Jandy Nelson. Va urma in curand o recenzie si pe blog! Si no.3 - Sticletele de Donna Tart.


8. Arata-ne o poza cu raftul tau favorit din biblioteca ta.
Din pacate, la aceasta intrebare/task, voi spune pas, pentru ca marea majoritate a cartilor mele, se afla acasa la parintii mei, si nu aici in Iasi. De ce sunt acolo? Pentru ca suntem inca in renovare (care apropo, pare a nu se mai termina), si nu vreau sa imi umplu cartile de praf si murdarie. I sound like a cleaning maniac, don't I?

9. Scrie in trei cuvinte, ce inseamna cartile pentru tine.
Hmm... cam greu sa ma limitez la doar trei cuvinte! Dar hai sa spunem ca ar fi : pansament pentru inima.


10. Care este cel mai mare secret de cititor al tau?
Nu ca ar fi secret, dar prefer cartile distopice. In general, citesc orice, dar preferatele mele sunt SF-urile, distopiile, cartile post-apocaliptice s.a. Visul meu este sa imi umplu rafturile bibliotecii mele, cu cele mai tari trilogii si serii de carti care au existat vreodata! Pam-pam!


Si cam asta a fost... Chiar mi-a placut acest tag, si sper ca si voua! Am observat ca tag-urile care circula intre blogurile de recenzii de carti, imi plac mai mult decat cele din lumea cosmeticelor, si nu ma puteti condamna pentru asta! Va recomand si voua blogurile de recenzii, si de asemenea, sa cititi, sa cititi, si sa cititi din nou! 

Un comentariu:

  1. Si mie imi place sa citesc, pacat ca nu am si timp sa pot citi atat cat imi doresc

    RăspundețiȘtergere