duminică, 31 iulie 2016

What to watch this weekend!

Buna tuturor! In acest weekend ce tocmai a trecut, mi-am luat liber de la munca si de la stres, si mi-am pus la descarcat cateva filme pe care am vrut sa le vad de ceva timp, dar mai niciodata nu se gasea momentul oportun pentru petrecuta pana tarziu in fata calculatorului la un film bun si o portie mare de popcorn... Am facut insa un efort in acest sfarsit de saptamana, pentru ca am nevoie de un astfel de moment de leneveala, asa ca mi-am propus sa ma uit la Me before you, dar si la You're not you. Cel dintai, mi-a placut foarte mult, cel de al doilea nu chiar atat precum ma asteptam. Mi s-a parut de-a dreptul incantator sa o descopar pe Emilia Clarke si intr-un astfel de rol, care sa ii puna in evidenta cu adevarat talentul actoricest. Filmul a fost deosebit de frumos, sensibil pe alocuri, si cu o mare incarcatura emotionala. Nu am plans, insa unele momente m-au sensibilizat profund, si m-au facut sa suspins pe alocuri. In timp ce l-am vizionat, mi-am adus aminte ca in anii trecuti, am mai vazut un film de acest gen, The Sea Inside, in care ne intalnim cu un personaj tetraplegic, si care imparte aceleasi dorinte cu cel din filmul Me before you. Ambele filme abordeaza subiecte destul de sensibile, si cred ca sunt potrivite pentru cei ce isi doresc un film fara acel happy ending siropos si previzibil. Imi doresc sa pot citi si cartea, caci am auzit ca este foarte reusita, si daca nu ma insel, la standul Litera din mall, era la pret promotional, asa ca nu vad de ce nu as incerca sa o si citesc.

Gasiti mai jos trailere pentru cele doua filme pe care le-am vizionat in acest weekend, si sper sa va placa si voua, asta daca va decideti sa le urmariti! Daca aveti si voi alte recomandari, nu ezitati sa mi le faceti! V-am pupat! Weekend frumos dragilor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu