marți, 16 august 2016

Review - Miss Giordani Oriflame

Nu stiu cum se face, dar uitasem complet pana in urma cu cateva zile de Oriflame. Cred ca lipsa cataloagelor sau a unui reprezentant in apropierea mea, m-a facut sa uit de ei, dar curand, am avut ocazia de a incerca un parfum nou (din ce am inteles, nu ar fi chiar atat nou, doar ca eu l-am descoperit abia acum, deci l-am considerat o noutate), de care m-am indragostit iremediabil! Toata adolescenta mea a fost parfumata cu aroma inconfundabila si pretioasa a parfumului Giordani Gold (varianta clasica), pe care mama avea grija sa mi-l pulverizeze subtil dupa ureche in zilele de scoala, pentru a ma face sa ma simt iubita si eleganta, dupa spusele ei. Mereu mi-a inspirat lux si pretiozitate acest parfum, si desi nu era tocmai o aroma potrivita pentru varsta mea, Giordani a ramas intotdeauna unul dintre produsele de parfumerie care m-au facut sa indragesc brand-ul Oriflame. 
Tin minte ca primul meu parfum, a fost de la ei. Era candva acea colectie de ape de parfum/toaleta (nu sunt sigura care varianta este corecta) Sun-Moon-Eclipse, care erau pur si simplu divine! Aromele dulci, suave, lejere si energice fructate, un cocktail delicios care ma innebuneau cu fiecare aplicare. Din pacate, nu le-am mai gasit in cataloage, probabil au fost scoase de la vanzare, dar totusi sper ca le vor aduce din nou, si am aceasta certitudine, avand in vedere faptul ca in ultimul catalog am vazut (si comandat desigur), parfumul Lucia dar si Envie, care la fel ca cele Sun-Moon-Eclipse, s-au regasit candva, urmand ca mai apoi sa fie retrase. Ma bucur enorm ca vechi arome au revenit pe paginile cataloagelor, caci sunt absolut minunate unele dintre ele! Cele/cei care cunoasteti brand-ul de multa vreme si ati folosit produsele lor, cu siguranta stiti despre ce vorbesc. Astazi insa, imi doresc sa va aduc in prim plan apa de parfum Miss Giordani, pe care o folosesc aproape fara oprire de la primire. Am fost placut impresionata de aceasta varianta mai light si jucausa a parfumului Giordani, care mi se potriveste mult mai bine fata de predecesorul sau.





Design-ul sticlutei mi se pare interesant. De forma dreptunghiulara, usor rasucita, fara inscriptii inutile, doar cu numele produsului aplicat cu litere aurii, care ofera o stralucire aparte recipientului. Capacul este realizat din plastic intr-o nuanta intensa de auriu, pe care gasim emblema Giordani Gold. Ca si aroma, pot spune ca se aseamana cu Giordani Gold, are acele note distinctive ale gamei Giordani, dar totusi nu este la fel. Este cu mult mai suav, delicat si fresh. Nu este un parfum foarte intens, dar cu siguranta nu trece neobservat. Perfect pentru aceasta vara! Este persistent, dulce, jucaus, energic, misterios, oh... as avea atat de multe adjective de atribuit acestui parfum! Imi place enorm de mult si este in topul preferinelor mele in acest moment! Vi-l recomand si sper sa va placa la fel de mult cat imi place si mie! Daca nu, gasiti printre paginile catalogului Oriflame o multitudine de arome care asteapta sa le descoperiti si sa va insoteasca in cele mai importante momente! Cum va spuneam mai sus, apa de parfum Lucia dar si Envie au revenit in stoc, iar daca vi le doriti, le puteti gasi acum la preturi promo. Eu pe langa aceste doua ape de parfum, mi-am adaugat la comanda si lotiunea de corp Envie, pentru a putea spori persistenta parfumului, dar altceva nu am achizitionat. Imi doresc totusi pe viitor, si cateva nuante din acele rujuri mate lansate de curand, dar astept sa le gasesc la un pret mai accesibil.

5 comentarii:

  1. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Miroase tare bine, l-am incercat si eu si imi place si mie

    RăspundețiȘtergere