duminică, 14 august 2016

Testam serviciul suport clienti non-stop

Astazi am vrut sa fac o comanda pe un magazin si am realizat ca am nevoie de suport din partea angajatilor acelui magazin, dar am trait cea mai neplacuta experienta posibila in clipa in care am sunat la departamentul de relatii cu clientul. Apelul a durat 6 minute pana cineva mi-a preluat cererea. Desigur, nu voi face public numele magazinului, dar tot ceea ce pot spune este ca sunt saturata pana peste cap de astfel de servicii. Serviciile pentru suport trebuie sa fie prompte si eficiente, dar nu toate magazinele au auzit de asa ceva. Asadar, am auzit de noul serviciu al Flanco, serviciul suport clienti non stop care ofera cel mai mic timp de asteptare la telefon. Intrucat eram plecata de acasa si am vrut sa aflu cat de mult dureaza pana imi intra apelul, mi-am rugat fratele sa sune si sa intrebe cat de mult dureaza pana cand ar putea ajunge o posibila comanda la destinatie. Experimentul il veti gasi in videoclipul de mai jos.
#flanco #suportclientinonstop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu