joi, 18 august 2016

The Pokemon Go! Book Tag

Nu, astazi nu prindem pokemoni, nu ne uitam in aplicatie sa vedem care este cel mai aproape de noi, si nici nu stam sa ne aducem aminte de cat de mult abtibilduri avem lipite pe albumul cu pokemoni... Pe mine nu m-a prins treaba asta cu Pokemon Go, si nici nu cred ca o va face prea curand, caci, sincera sa fiu, nu e genul meu de activitate de pierdut timpul, si nici nu am de gand sa imi chinui telefonul cu o astfel de aplicatie. 


Dar sa revenim la treburile noastre! Aceste tag-uri le-am preluat de pe blogul Dreams Have Wings, care by the way, este locul unde imi pierd adesea timpul citind review-uri, si pe care sper sa il vizitati si voi! Sunt numeroase bloguri de recenzii de carti care merita descoperite si apreciate, pentru ca da, din ce in ce mai multi copii/adolescenti/tineri, au inceput sa citeasca si sa isi pana bazele unor bloguri care merita toate laudele, asa ca bravo! Sa tot gasim asa tineri ca voi! Fara alte cuvinte, haideti astazi sa preluam aceasta leapsa impreuna, care este super simpatica, si pe care v-o dau si voua mai departe! 
Oh, de parca nu ati sti deja! Cum nu? Pai haideti, mai tineti minte cand va spuneam anul trecut prin vara ca am descoperit cea mai faina trilogie young adult ever? Nooo? Ei bine, nu-i nimic! Va readuc aminte de seria Shatter Me (Spulbera-ma) de Tahereh Mafi, care a trezit in mine aceasta pasiune! O recomand din toata inima! My all time favourite!
Cred ca doar pe Mandrie si Prejudecata si Invitatie la Vals le pot include in aceasta categorie, in principal pentru ca nu imi mai aduc aminte ce alte carti de acest gen am citit. Sper sa reusesc in acest an sa bifez mai multe carti din acestea clasice, sau macar cateva de pe acolo... Nu promit totusi multe!
Fifty Shades of Grey a avut parte de o campanie de promovare cu mult prea agresiva, sau cel putin eu asa am perceput-o, si poate din acest motiv nu m-a fascinat prea mult. Am citit primul volum (partial), l-am lasat deoparte cateva zile pentru ca ma plictisea teribil si deja parea un cliseu, apoi i-am dat iarasi o sansa, but nope... not my style! Not at all! Pur si simplu nu am rezistat pana la final.

Pff, sunt asa multe! De exemplu, Regina Rosie seamana foarte mult cu Jocurile Foamei si Spulbera-ma, apoi Ugly Love la inceput aduce cu Fifty Shades sau asa iti lasa impresia, si nu stiu, cam atat imi amintesc acum. Ah, si cartile acelea romantice care vin la ziare, seamana incredibil unele cu altele.

Pe locul 1 ar fi Game of Thrones, care efectiv ma sperie de fiecare data cand le vad in raft. Le am pe toate, in engleza, imi doresc sa le citesc, dar parca ceva ma opreste. Apoi ar mai fi seria Lux (Opal, Obsidian, Onix), seria Cassandrei Clare (Orasul Oaselor etc), si multe altele pe care desi le ador din punct de vedere al design-ului de pe coperti, ori ma inspaimanta prin numarul mare de carti din colectie, ori ma fac sa ma gandesc ca poate povestea nu e asa ok, daca a avut scritorul nevoie de mai mult de 3 carti pentru a-si spune povestea...
Ce intrebare e asa? Ne intoarcem la raspunsul de la intrebarea cu numarul 1, pentru ca imediat ce am lasat din mana volumul 1, am si comandat urmatoarele 2, si le-am citit pe nerasuflate! Dar m-au mai tinut treaza si urmatoarele carti: Iti voi darui soarele, Ugly Love (care a fost neasteptat de faina!) si Angelfall.
Oh Doamne! Warner si Juliette, si apoi Miles si Tate! Acestea au fost cuplurile care m-au facut sa simt emotiile si sa traiesc alaturi de ei povestea de dragoste care a "schimbat lumea"... mda, am exagerat putin :)) Oricum, vi le recomand maxim!
Iti voi darul soarele de Jandy Nelson si Fluturi de Irina Binder care desi nu a fost tocmai o lectura pe gustul meu, m-a tinut in priza de la inceput pana la sfarsit. Astept sa vad continuarea povestii in volumul 3 care tocmai ce a aparut pe piata. 
Hmm, cred ca nu m-as supara daca s-ar mai face un film dupa Jocurile Foamei sau Game of Thrones, apoi cu Spulbera-ma, Regina Rosie ... ati prins ideea! Tot ce tine de SF, de puteri supranaturale, povesti de dragoste interzise, dragoni, lupte pentru putere etc etc.
Oh, imi aduc aminte ca pe Ugly Love, am cumparat-o din cauza agitatiei care s-a creat in jurul ei. Nu am dat foarte multi bani pe ea, si nici nu am avut mari asteptari de la autoare dupa ce Slam. Din dragoste pentru Laken m-a facut sa ma indoiesc de talentul ei, dar a fost o surpriza mai mult decat interesanta cea dintai, la care am plans cu suspine! Yep, a hell of a book!

Jocurile Foamei si Shatter Me, pe care mi le doresc in toate editiile disponibile pe piata. Need to say no more !
Desi sunt mai mult ca sigura ca Elita nu e deloc pe genul meu, copertile cat si seria in sine ma atrage. La fel mi se intampla si cu Regina Rosie si continuarile ei, dar ar mai fi si multe altele pe care nu mi le amintesc acum. Nu-i asa ca au niste coperti superbe?


Imi doresc enorm de mult sa fac rost de It ends with us de Colleen Hoover dar si de Harry Potter and the cursed child! Cea de a doua, e mai usor de procurat pentru ca a ajuns si la noi in tara, dar pe prima inca nu o gasesc pe nicaieri din pacate... :( But I'm still waiting!
Cartile lui John Green au fost pe modul Auto-Buy inca de la inceput, apoi cele ale lui Colleen Hoover. Ah, da! Si cartile lui Nicolas Sparks si alte cateva de la Elizabeth Hoyt.

Cred ca deja ma repet, dar ce sa fac daca imi doresc atat de mult It ends with us de Colleen Hoover? Chiar imi place mult stilul autoarea si povestile pe care le creeaza. Sa nu mai spun de usurinta cu care construiese cele mai reale si palpabile emotii. Nu ai cum sa nu te indragostesti de personajele ei si de cartile ei care desi au coperti usor comerciale ce te-ar face sa le ocolesti in librarie, ascund inauntru adevarate bijuterii! Asa ca stop judging a book by it's cover guys!

Si cam asta a fost! Sper ca v-ati distrat cu mine si ca veti prelua si voi pe blogul vostru (daca aveti unul), acest tag simpatic :) V-am imbratisat!

4 comentarii: