miercuri, 10 august 2016

Tu ce produse de curatenie folosesti?

Vara aceasta, a fost vara schimbarilor. De la garderoba si pana la obiecte decorative, am fost intr-o continua diversificare, pentru ca am avut nevoie de ceva nou in viata noastra. Aproape in fiecare an, schimbam cate ceva prin casa, si asta pentru ca ne place sa fie mereu curat, si sa pastram o atmosfera calda, primitoare si fara prea multe obiecte care ne sunt nefolositoare sau care pur si simplu, nu ne mai caracterizeaza. Dar sa nu credeti ca ne-am schimbat doar design-ul interior! Am simtit nevoia unor mici imbunatatiri si la nivelul garderobei, asa ca am profitat de reducerile de sfarsit de sezon, sau de preturile promo ale noilor produse din colectiile de toamna. Apoi, dupa ce ne-am mai calmat putin, am considerat ca ar fi momentul in sfarsit, sa adoptam un catelus. Initial, am zis ca ar fi mai bine sa asteptam, avand in vedere ca nu stim cum ne vom putea imparti responsabilitatile si timpul, pentru ca un animalut de companie are nevoie ca stapanii lui sa fie grijulii si iubitori, asa ca am pus acest task pe hold o perioada, urmand ca in viitorul cat mai apropiat sa oferim adapost in casuta noastra unui mic suflet, si iata ca in sfarsit ne-am decis si am adoptat un catelus. Dar odata cu acest nou membru al familiei, au inceput sa apara si grijile, pentru ca sa ai grija de un animalut de companie, nu este o treaba usoara! Si asta o spun din experienta! Pentru ca sunt o cleaning-maniac, imediat cum am pasit pragul casei cu bulgarasul nostru de zapada, am inceput sa imi schimb toti, dar nu glumesc cand spun chiar toti acei detergenti clasici si accesibili pentru rufe, cu alti detergenti profesionali pentru rufe, care ma ajuta sa imi curat lenjeriile si hainele, de toate impuritatile, petele si bacteriile din tesatura. Micutul nostru catelus, este foarte energic, si imediat cum intra in casa dupa plimbarea de seara, are grija sa se tavaleasca prin toata casa, lasand urme de labute murdare pe covor si asternuturi, dar si mici surprize pe care le aduce cu el prinse de blanita, asa ca vreau nu vreau, trebuie sa ma pun pe curatenie temeinic dupa ce isi consuma toata energia si se adaposteste in casuta lui. Nu mi-a fost deloc dificil sa gasesc produse profesionale de curatenie, pentru ca fiind in permanenta prezenta in mediul online, am putut descoperi cele mai de incredere site-uri cu produse de curatenie excelente, la preturi accesibile si cantitati generoase. Am stiut imediat spre care magazin sa ma indrept imediat ce mi-am dat seama ca detergentii mei clasici de rufe, nu fac fata murdariei, si nu imi pare rau ca am apelat la produsele profesioanle pentru curatenie. Cred ca este una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat, pentru ca, acum, ma simt mult mai in siguranta stiind ca hainele si lenjeriile de pat, imi sunt curatate foarte bine, si isi pastreaza prospetimea timp indelungat. Va recomand si voua magazinul online Delphionline, pentru achizitionarea produselor de calitate, si mentinerea curateniei te timp indelungat in casuta voastra! Noi v-am pupat si va dorim spor la treaba! Cat timp masina de spalat isi face programul, noi am trecut la joaca, si va asteptam si pe voi! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu