marți, 16 august 2016

Wishlist de August

De mult nu am mai facut un wishlist de cosmetice, pentru ca nu am mai avut contact cu noutatile deloc. Dar chiar deloc! Am mai primit notificari zilnic in mail, dar nu am fost chiar atat de tentata de ele, dar ieri, dupa ce am citit cateva recenzii ale unor produse de la Bath & Body Works,  dar si altele de la EOS, de la Oriflame, parca mi-am mai revenit putin, si mi s-a deschis "apetitul" pentru ceva shopping online de cosmetice. Nu stiam ca se gasesc si la noi aceste produse, dar mi-a spus o colega ca ea si le achizitioneaza de pe Aoro, si Carespot (sper sa nu gresesc), si daca tot vine ziua mea, de ce sa nu ma uit sa vad una alta, si sa-mi pun in cos cateva, ca doar merit! Acum, va dati seama ca nu m-am putut opri doar la cosmetice, si ca lista mea de dorinte s-a indreptat si catre carti, gentute si asa mai departe, dar cred ca ma intelegeti, nu-i asa? M-am gandit sa va arat si voua cele cateva produse care mi-au atras atentia, ca poate cine stie, va mai inspir putin. O sa incep prin a va arata cam ce imi doresc eu pentru ingrijirea corpului, continuand apoi cu niste hainute (rochii mai corect spus(, accesorii si carti.







Hmm, nu stiu de ce, dar aveam impresia ca se adunasera mai multe lucruri de adaugat pe wishlist. Cartile am ales sa nu le pun aici pentru ca ar avea nevoie de o postare separata, pentru ca imi doresc sa-mi motivez si alegrea, asa ca despre ele vom vorbi cu alta ocazie, lasand pentru astazi, doar hainele, accesoriile si cosmeticele sa ne incante privirea. Voi ce spuneti? Ce va doriti in aceasta luna? Pupici si spor la cumparaturi!

2 comentarii:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful items:) nice jewelry:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere