marți, 20 septembrie 2016

Cadouri istete pentru tinerele cupluri

Buna seara, dragii mei! Cum ati petrecut inceputul acestei saptamani? Noi am fost tot weekend-ul la prietenii nostri, care tocmai ce s-au mutat in casa noua, si ne-au invitat sa sarbatorim cum se cuvine aceasta mutare, si astazi am iesit in oras impreuna, sa urmarim noutatile din magazinele cu obiecte decorative. Ma bucur enorm ca au reusit sa isi achizitioneze un apartament nou, nu departe de noi, iar pentru a marca acest moment de importanta majora pentru un cuplu de tineri casatoriti, am decis sa le facem cadou de casa noua, un racitor de sticle de vin , care a venit impreuna cu o sticla de sampanie delicioasa. Probabil va ganditi, cum de mi-a venit ideea unui astfel de obiect si de unde l-am achizitionat? Dupa cum stiti deja, la noi este acest obicei de a oferi in dar celor care se muta intr-o noua locuinta, un obiect de uz casnic (cel putin la mine, asa se procedeaza). Din nefericire, cel mai adesea, se opteaza pentru produse banale, precum ar fi lampi de birou, seturi de pahare/farfurii, lenjerii de pat, mixer, fier de calcat rufe etc. Nu spun ca ar fi cadouri de care tinerii recent casatoriti nu se pot folosi, insa eu sunt de parere ca aceste obiecte si le pot procura singuri, dupa gusturile personale. Asadar, este important sa fim atenti cand oferim astfel de cadouri, pentru ca daca nu cunoastem stilul si gusturile cadorisitilor, riscam sa oferim obiecte care nu le vor fi de folos. Planul meu pentru un cadou reusit care sa impresioneze placut si sa fie de utilitate celor care vor primi dar: descoperirea preferintelor tinerilor si cautarea unui obiect care v-a impresiona placut, si pe care il vor putea folosi cu drag! Mi-a fost foarte usor sa aflu ce anume le lipseste prietenilor mei, pentru ca ne intalnim deseori in oras la shopping, astfel ca din discutii simple, aflam detalii care ne pot fi de ajutor de fiecare data cand suntem in pana de idei. Asa am aflat ca isi doresc un racitor de sticle, si gata, l-am si luat imediat ce am gasit cel mai bun pret de pe internet.

Pentru inceput, dupa cum spuneam mai sus, ar fi ideam sa cunoastem dorintele si preferintele prietenilor nostri. Tot ce trebuie sa facem, este sa fim receptivi la ceea ce ne spun fie atunci cand suntem impreuna la shopping, fie cand vorbim pur si simplu despre ce lucruri ne dorim pentru infrumusetarea casei, care ne lipsesc etc. Daca doriti sa impresionati, si va permite produse mai costisitoare, atunci puteti opta pentru varianta unui gadget, de genul unui televizor, un robot de bucatarie performant, sau poate pentru un tablou original. 


Pentru cei care au un buget restrans, dar doresc sa surprinda placut, variantele sunt mai numeroase. Puteti alege dintr-o gama larga de produse, precum ar fi: set de picnic, prosoape personalizate, vaze si alte obiecte decorative din ceramica de cea mai buna calitate, accesorii pentru baie/bucatarie, si lista poate continua cu o multime de exemple. Si toate acestea pot fi cu usurinta achizitionate si online, dintr-un magazin de decoratiuni pentru casa premium, la preturi foarte atractive! Daca nu aveti inspiratie si nu cunoasteti cu adevarat preferintele prietenilor vostri, puteti oricand accesa categoria de cadouri, care va ajuta sa descoperiti produsele care va pot ajuta sa oferiti un cadou care v-a face o impresie placuta! Dupa ce ati finalizat comanda, nu ramane decat sa ambalati frumos cutia ce ascunde surpriza, si sa va bucurati de cele mai frumoase momente alaturi de prietenii vostri.

2 comentarii: