vineri, 12 august 2016

Cum alegem rochia de mireasa potrivita

Daca ma intrebati, care a fost cel mai frumos si mai neplacut moment de anul acesta, cu siguranta as raspunde ca a fost cel in care am probat prima mea rochie de mireasa. Oh, au fost desigur lacrimi, emotii, fericire, zambete, dar pe langa toate acestea, si-au facut locul si stresul, nervii si e experienta neplacuta cu angajatii magazinului de unde am hotarat initial sa imi achizitionez rochia. Nu mi-a fost deloc greu sa imi aleg un model, pentru ca de felul meu, sunt o persoana foarte hotarata dar si sigura pe ceea ce isi doreste, asa ca imediat ce am gasit un model pe gustul meu, am stiut ca povestea mea incepe sa prinda contur. Din pacate, a trebuit intre timp sa renunt la serviciile acelui magazin din cauza neprofesionalismului de care au dat dovada. Am fost extrem de dezamagita de atitudinea angajatilor, si mi-am promis ca nu voi mai calca pragul acelui magazin. Insa tot in aceeasi zi, am avut placerea sa descopar un alt magazin, pe care l-am vizitat si online, dar caruia nu i-am oferit suficienta atentie la momentul potrivit, S-a dovedit a fi locul din care am plecat cu rochia de printesa perfecta, si cu fericire maxima! 

A fost o experienta unica, pe care nu o voi uita prea curand! Nu am avut nimic de comentat, pentru ca inca de cand am intrat, am fost tratata cu amabilitate si rabdare, si mi-au fost prezentate modelele cele mai pretioase ale colectiilor din magazin, intocmai pentru a putea gasi mult mai usor rochia de mireasa care are sa ma transforme intr-o printesa in ziua nuntii mele. Am fost extrem de incantata sa descopar ca printre numeroasele modele din colectia de rochii de mireasa de la avangardebrides.ro, se afla si rochii create de MoriLee, pe care am dorit imediat sa le probez. Nu stiu, dar cred ca a fost ca o presimtire, pentru ca imediat ce mi-a fost prezentat unul dintre modelele "vedeta" ale colectiei anului 2017, am stiut ca va fi the one and only! Dar nu o sa va spun inca ce model am ales, pentru ca nu imi doresc sa afle viitorul meu sot cum arata rochia! Si nu, nu cred in superstitii, dar imi doresc sa aiba parte de o surpriza. Oricum, imi cunoaste gusturile, si nu isi face griji in privinta rochiei, pentru ca stie ca orice as alege, va fi pe placul meu, dar se va fi potrivi stilului meu caracteristic, asa ca nu are motiv de ingrijorare! Dar haideti sa lasam deoparte vorbaria inutila, si sa descoperim impreuna cateva modele cu adevarat superbe de rochii de mireasa disponibile in magazinele AvangardeBrides din Bucuresti si din Iasi, care va asteapta sa le probati!






Deci, ce spuneti? Sunt frumoase ori ba? Eu m-am axat pe colectia Mori Lee in special, dar au fost si cateva rochii Victoria Jane care mi-au placut si pe care le-am probat, intocmai pentru a ma convinge ca ceea ce am ales de prima data, are sa si ramana in topul preferintelor. Si asa ar trebui sa faceti si voi! Sa incercati mai multe modele, chiar daca v-ati gasit deja un design care va atrage. Pe masura ce veti proba si alte rochii dispoibile, va veti da seama daca ati gasit rochia mult visata, sau daca mai trebuie sa cautati. Abia astept sa se finalizeze micile retusuri si sa o iau acasa pe a mea! Iar de purtat nici nu mai zic! Cu siguranta voi arata ca o printesa in ziua nuntii si voi avea o rochie care va atrage toate privirile doamnelor! Insa pana atunci, nu imi ramane decat sa mai intru pe site sa privesc la rochia mea de mireasa perfecta de la AvngardeBrides si sa astept cu calm, ziua in care voi spune DA in fata altarului.

Un comentariu: